דרמה בערוץ 13: זאת היורשת של איילה חסון בשישי

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי העיתונאית הוותיקה ליאור קינן תקבל את ההזדמנות להגיש באופן זמני את המהדורה המרכזית של חדשות 13 בליל שבת הקרוב, כאשר בן זוגה ספי עובדיה ימשיך להוביל את מהדורת 'המטה המרכזי' במוצאי שבת. כל הפרטים

אחרי שאילה איילה חסון, מגישת רשת 13 הוותיקה לשעבר לתאגיד השידור הציבורי, אחרי שצלח המשא ומתן עם כאן 11 לגבי מעבר וכבר הגישה בהצלחה ארבע תכניות עד כה, כעת בערוץ הקודם שלה מחפשים פתרונות להגשת שתי התכניות שלה המטה המרכזי במוצאי שבת והמהדורה בשישי.

לעת אתה, הוחלט כי המחליף הזמני שלה במטה המרכזי יהיה ספי עובדיה באופן קבוע, זאת על אף הרייטינג הנמוך שהשיג בשבוע הראשון שלו וכך יהיה גם במוצ"ש הקרוב, בינתיים מי שהוחלט שתגיש את מהדורת שישי הקרוב היא זוגתו, ליאור קינן, כך אנחנו מפרסמים לראשונה בפורטל "עומרי חיון". מדובר כאמור גם במבחן עבורה, האם תוכל לקבל את המשבצת באופן קבוע בהמשך.

כזכור, לפני שבועיים בטרם עזיבתה, חסון התייחסה לראשונה לשמועות ושמה סוף: "צופות וצופים יקרים. העבודה העיתונאית שלי היא למען הציבור הצדק וחברה טובה יותר. לפני חודשים קיבלתי הצעה מהתאגיד שאותה שיתפתי בשקיפות את מנכל חדשות 13".

עוד מסרה: "אני מודה לאנשים היקרים והמסורים שעבדתי איתם ובמיוחד לצוות שישי היקר לליבי. החלטתי להיענות לבקשת התאגיד. מבקשת מכם צופים יקרים. המשיך איתי ניפגש על המסך ומשתמע ברשת ב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן