שבע שנים רעות? רון שחר ממשיך להסתבך אחרי הפיטורים מ״המירוץ למיליון״

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי המנחה שמזוהה עם "המירוץ למיליון" כבר שמונה עונות מצא את עצמו מחוץ לפריים, עם מעבר התוכנית לקשת 12. אמש, גילינו שהידיעה הכואבת על הפיטורים לא הייתה המכה היחידה שהוא חטף לאחרונה. כל הפרטים

אז ככה, אחרי שלל שמועות בעניין מגעים של הראליטי "המירוץ למיליון" עם המנחה החדש המיועד, יהודה לוי, התברר למי שמילא את התפקיד במשך שמונה עונות, רון שחר, כי לא ימשיך להנחות את התוכנית במסגרת פלטפורמת השידור החדשה בקשת 12. בעקבות ההודעה על פיטוריו, שחר יצא במסר לקהל עוקביו וכתב: "זה כואב מאוד, זה פוגע מאוד אבל זה מה שקשת רוצים ואין מה לעשות".

למערכת הפורטל נודע כי, אמש (רביעי) התקיימה במועדון ה-MONDO מסיבת הפורים השנתית של תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, באדיבות אגודת הידידים של התיאטרון, אליה הגיעו שלל השחקנים שרגילים לככב על הבמות. מי שבלט מעל כולם באירוע היה לא אחר מאשר השחקן רון שחר, שהגיע עם סד שהחזיק את ידו שככל הנראה נפגעה ונאלצה להיעזר בקיבוע.

כמו כן, האירוע המדובר שחר הגיע על תקן שופט תחרות התחפושות זוכת הפרסים, לצד השחקנים עוז זהבי ודיאנה גולבי. מי שעוד נכחו באירוע והפציצו בתחפושות עוצרות נשימה היו מגי אזרזר, מיה דגן, קובי פרג', אבי קושניר ובנויותם, ידידיה ויטל, מנכ"לית התיאטרון ציפי פינס ועוד רבים וטובים. צילם ונכח באירוע, רפי דלויה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן