הלם בתעשייה: התיק במשטרה נגד גל אוחובסקי נסגר – כל הפרטים איך, כמה ולמה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת כי הפרקליטות החליטה לסגור את החקירה נגד העיתונאי ויוצר הקולנוע, ארבעה חודשים אחרי שהתקבלה תלונה חדשה של גבר שהכיר אותו באפליקציית היכרויות: "לאחר בחינת מכלול הראיות הוחלט לסגור את התיק כי הגם שעדות המתלונן נמצאה אמינה, הרי שהמעשים שעליהם העיד לא חצו את הרף הפלילי". כל הפרטים

למערכת הפורטל נודע כי, הפרקליטות הודיעה כי החליטה לסגור את החקירה החדשה נגד העיתונאי ויוצר הקולנוע גל אוחובסקי בחשד לעבירות מין. החקירה נפתחה לפני ארבעה חודשים לאחר שהתקבלה תלונה של גבר שהכיר את אוחובסקי לפני כשנתיים באפליקציית ההיכרויות גריינדר.

עם זאת, התיק נסגר מחוסר אשמה, והפרקליטות מסרה כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק הוחלט לסגור את התיק כי הגם שעדות המתלונן נמצאה אמינה, הרי שהמעשים שעליהם העיד לא חצו את הרף הפלילי".

לגל אוחובסקי, יוחס חשד למעשה מגונה בכוח ועבירת איומים. הגבר טען שבמהלך שני מפגשים מיניים אוחובסקי ביצע בו מעשה מגונה בכוח. לאחר מכן, כשהמתלונן לא ענה לו לטלפונים, אוחובסקי לדבריו כתב לו הודעה מאיימת. במסגרת החקירה ערכה המשטרה עימות בין אוחובסקי למתלונן.

קצת פחות מחודש לפני קבלת התלונה, נסגר מחוסר אשמה התיק הראשון שבו נחשד אוחובסקי בעבירות מין, אחרי שהוגשו נגדו שלוש תלונות במשטרה.

בפרקליטות אמרו אז כי לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק וביצוע השלמות חקירה, הוחלט לאמץ את עמדת המשטרה ולסגור מחוסר אשמה את תיק החקירה נגדו. "לאחר בחינת התלונות בתיק עולה שהגם שעדות המתלוננים נמצאה אמינה, הרי שהמעשים עליהם העידו לא חצו את הרף הפלילי", אמרו בפרקליטות.

התלונה הראשונה נגד אוחובסקי הוגשה למשטרה ב-7 בנובמבר, ובתחילת דצמבר הוא נחקר לאחר ששוטרי מרחב ירקון התייצבו בביתו בתל אביב ועיכבו אותו. בינואר הוגשה במשטרה תלונה שנייה נגד העיתונאי. המתלונן סיפר למשטרה כי הוא כפה את עצמו עליו, ולפי החשד מדובר באירוע מהשנה האחרונה. ב-18 בינואר נחקר אוחובסקי בגין תלונה שלישית שהוגשה נגדו על ידי גבר בשנות ה-30 לחייו. אוחובסקי הודיע בחודש נובמבר כי הוא פורש מתפקידו כנשיא ארגון הנוער הגאה בעקבות התלונות נגדו.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן