הלם הלם הלם: ההישג המטורף של איתי לוי שישאיר את כולכם בתדהמה

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי הזמר המצליח קיבל הצעה מפתה להיות המופע המרכזי בטקס הממלכתי של הדלקת המשואות בהר הרצל. בצער, הלו"ז העמוס שנקבע לו לאותו התאריך מקשה עליו, נכון לזמן זה, לאשר את הגעתו. כל הפרטים

למערכת הפורטל נודע כי, למרות ההפגנות ברחבי הארץ נגד ההפיכה המשטרית, ההכנות לחגיגות יום העצמאות הקרב ובא, שיקבל השנה משמעות אחרת לאור המצב, מתחילות להירקם.

בהר הרצל נערכים כמדי שנה לטקס המסורתי של הדלקת המשואות, כאמור, למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע בבלעדיות כי הזמר המצליח איתי לוי קיבל פנייה מרגשת במיוחד ממארגני הטקס שהציעו לזמר להיות המופע המרכזי של הטקס.

ועל אף ההצעה המפתה, נכון לרגעים אלה לוי ככל הנראה יאלץ לוותר על ההזמנה המלכותית, הסיבה: סגורים לו ארבעה מופעים שונים בערב יום העצמאות, כך שבזמן כתיבת שורות אלו הוא לא לאשר את השתתפותו, היות שלא יוכל לעמוד תחת הלו״ז העמוס.

מקורבים, סיפרו למערכת הפורטל כי לוי אכן מנסה למצוא פתרון למצב על מנת לזכות במעמד המכבד, אך עד כה לא נמצאה הפשרה. כמו כן, כפי שפורסם, גם הזמרת שירי מימון מנהלת מגעים מתקדמים עם מארגני הטקס להיות המופע המרכזי של הערב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן