טרגדיה: מעיין אדם התרסקה במדרגות במהלך היריון. התינוק נפל?

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי מגישת הטלוויזיה שיתפה ברגעים מבהילים במיוחד, שהתרחשו בזמן שעלתה לקומה השנייה בביתה עם שקיות בידה ונפלה במדרגות זאת, כשהיא נמצאת בחודשים מתקדמים מאוד בהריונה הראשון. כל הפרטים

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי מעיין אדם, שנמצאת שבועות בודדים בלבד מרגע הלידה המרגשת הצפויה של בתה הבכורה, חוותה אמש (ראשון) בשעות הערב רגעי דרמה מפחידים במיוחד, כשהתרסקה במדרגות ביתה.

בסטורי דומע שהעלתה לאינסטגרם, היא ביקשה לחלוק עם הגולשים בהרגשה הקשה שאחרי הפגיעה הפיזית. "רגע אחרי שכולם יצאו מהבית, עליתי למעלה עם מיליון שקיות בידיים, שהסתבכו לי ברגליים והתרסקתי במדרגות", סיפרה מעיין אדם על רקע תמונה של עינה הדומעת.

"במזל, וגם בזכות הכושר והכוח שלי, הצלחתי לבלום עם הידיים והרגליים", סיפרה. "דפקתי את הברכיים בעוצמה במדרגה, אבל שמרתי על הבטן שלא נפגעה בכלל", הדגישה. "ובכל זאת בכיתי רבע שעה מרוב שנבהלתי ממה שיכול היה לקרות", חלקה בתחושותיה.

"פרופסור יוגב הזהיר אותי אלף פעמים: 'רק חבלה וחוסר בטיחות יכולים לשבש לנו את ההיריון עכשיו, אז תקפידי עליהם במיליון אחוזים'", ציטטה את דברי המומחה. "אני משתפת כדי שתיזהרו, תסתכלו ותחשבו כל צעד. אני לא הקפדתי במיליון אחוזים, וכמעט פגעתי ביקר לי מכל", ביקשה להעביר מסר חשוב מבחינתה.

דקות ספורות לאחר מכן העלתה אדם תמונה עם חיוך, בתגובה כללית להודעות המודאגות שככל הנראה קיבלה מעוקביה. "לא לדאוג, אני בסדר! בתכל'ס לא קרה כלום חוץ מפאניקה", הבהירה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן