העוקץ המטורף של ארז טל – ״אני בדרך להגשת תלונה במשטרה״

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי המגיש הוותיק העלה סטורי וכתב בצורה תקיפה: "זהירות – הונאה!!! הפרסומות המעפנות שבהן אני כביכול ממליץ על דיאטה וכדורי הרזיה הן כמובן עוקץ. מישהו משתמש בתמונות שלי ללא אישור". כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת כי שווה להיזהר מעוקץ חדש על חשבון הכוכבות שאתם הכי אוהבים שחוזר לסיבוב נוסף. אחרי שלפני חודשיים החלו לצאת פרסומות מזויפות עם מפורסמות שלכאורה הורידו במשקל בעזרת מוצר חדש מופצות ברשת, ביניהן בר רפאלי נועה קולר ומירי מסיקה שהדגישו, שאין להן כל קשר לדבר הזה, כעת מגיע תורו של ארז טל.

טל העלה סטורי לאינסטגרם שלו וכתב בצורה תקיפה: "זהירות – הונאה!!! הפרסומות המעפנות שבהן אני כביכול ממליץ על דיאטה וכדורי הרזיה הן כמובן עוקץ. מישהו משתמש בתמונות שלי ללא אישור".

עוד הוסיף במסר לעוקבים שלו באינסטגרם: "מי שיזמין מסכן את כספו ואת בריאותו. אני בדרך למשטרה ובינתיים אל תפלו בפח ואם מישהו יודע איך להגיע לנוכלים שלחו לי בפרטי".
רק לאחרונה הסתבר שהדוגמנית הישראלית הבינלאומית, ללא ידיעתה, הוצגה בפרסומת ויראלית בה היא נראית כמי שהשילה לכאורה עשרות קילוגרמים יותר ממשקלה.
בציטוט שלכאורה היא נתנה עבור הקמפיין והיא לא, נכתב: ״החיים שלי השתנו לטובה, תוך חודשיים בלבד ירדתי 24 קילו, ועכשיו כשאני רואה את התמונות הישנות שלי אני כ"כ אסירת תודה״, מנהליה גם גילו פרופיל פיקטיבי של רפאלי באינסטגרם עם וי כחול, שעונה לעוקבים בשמה.
בפוסטים המדוברים שכאילו נכתבו בשמן, נכתב לכאורה: "בחורות, לא ציפיתי שירידה במשקל תגרום לכל כך הרבה שאלות. היו לי כל כך הרבה הודעות שהאינסטגרם שלי מוצף בהם. במקום להגיב לכל אחד בנפרד, החלטתי לכתוב על זה פוסט".
על פי תגובתה של נועה קולר: ״כמובן שהפוסט מזויף לחלוטין, אני בשום אופן לא קשורה למוצר ולא ממליצה בשום אופן לקחת אותו! ובנימה אישית, עבודת הפוטושופ שרלטנית, יש לי שם יד של 3 ס"מ ומעיל שלא הייתי לובשת בחיים".
תגובתה של מירי מסיקה הייתה: ״זה בטיפול עורכי דין. לי כמובן אין קשר לתמונות המפוברקות האלה, יאמר לפרוטוקול שמעולם לא ירדתי יותר מחמישה קילו ובטח שלא מעודדת ירידה במשקל. מעדיפה לעודד אהבה וקבלה עצמית״

 

 

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן