אורנה בנאי מטלטלת: ״רוצחים ומתעללים בנשמות הקטנות והחושבות ביותר בעולם״

מערכת פורטל "עומרי חיון" קלטה כי אורנה בנאי זעמה לאחר גילוי כלביית המוות: "מדובר בסאדיסט מפלצתי, חלאת המין האנושי, בן אדם כזה מטפל בגורים?". כל הפרטים

השחקנית, הבדרנית ומעל הכל הפעילה הסביבתית אורנה בנאי הפגינה היום (ראשון) מחוץ למשרד החקלאות, זאת בעקבות תחקיר של תנו לחיות לחיות ועמותת סנטיאנט, על “כלביית המוות”, שחשפה התעללות קשה בכלבים שמוחזקים בכלבייה של אורי כהן בצור משה.

בשיחה עם תמיר גושן, מנהל השירותים הוטרינריים במשרד החקלאות, בנאי הטיחה: ״איך אתה ישן בלילה? אנחנו רוצים הבטחה שהכלביה נסגרת ושהאיש הזה עומד למשפט, מדובר בסאדיסט מפלצתי, חלאת המין האנושי, בן אדם כזה מטפל בגורים? מאפשר לאמא עם שישה גורים למות ברעב, אתם רוצחים חסרי לב ולא ננוח עד שאורי כהן ישב בכלא״.

המשטרה חסמה את הכניסה לתוך משרד החקלאות ולא אפשרה את המעבר למפגינים אך הביעו תמיכה גדולה במאבק ובעצם קיום ההפגנה. נחשפה לראשונה ״משטרת החיות״ שהמטרה שלה היא להילחם בהתעללות בבעלי חיים בשיתוף עם משטרת ישראל ועוד גורמים רלוונטים.

בקרוב יפתח אתר אינטרנט שבו ״משטרת החיות״ תזמין את כל אוהבי בעלי החיים להצטרף ולהתנדב בארגון ולהשמיע ביחד את קולם של בעלי החיים. "אם אנחנו לא נשמיע את הזעקה של בעלי החיים המסכנים, איש לא ישמיע אותה, אנחנו כאן בשבילם ולמענם ונשמח שכל עם ישראל יצטרף אלינו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן