גיבור: ג'וזי זירה חוגג היום 16 חודשים של גמילה מקוקאין

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה את תשומת לבכם לעובדה המשמחת הבאה. כוכב הריאליטי, שעושה קריירה בינלאומית כדי-ג'יי, נקי מסמים כבר 16 חודשים. כל הפרטים

כוכב הריאליטי, שעושה קריירה בינלאומית כדי-ג'יי, ג'וזי זירה חשף וסיפר בעבר כי השתמש והיה מכור לקוקאין. כמו כן, שיתף על תקופת הגמילה "אנשים לא קולטים שמדובר בסם שיכול לדפוק לך את החיים. אני אומר עכשיו לכל החברים שלי: 'אל תיגעו בחרא הזה'".

בנוסף, זירה, חשף את הפעם הראשונה בה נחשף לסם "יום אחד מישהו במועדון הציע לי קוקאין. הוא הציג את זה כתרופה, משהו שיעשה אותי יותר חד. החלפתי את הפרוזק בקוקאין. ידעתי טוב מאוד מה הסמים עשו לאמא שלי, אבל בשלב הזה לא היה לי אכפת. סבלתי מהרס עצמי. רציתי לברוח, להזיק לעצמי".

לסיום אמר כי "בתת־מודע כנראה גם רציתי תשומת לב. במקביל התחלתי להשתמש גם בסמים אחרים כמו אסיד ואקסטזי, אבל אותם לקחתי בעיקר כשהייתי מבלה במועדונים ובפסטיבלים. לא באותה תדירות שלקחתי קוקאין".

כאמור, כפי שחשפנו לכם מעלה, היום, ג'וזי זירה מציין שישה עשר חודשים של "ניקיון" ואי שימוש בסמים. ישר כח לזירה. מערכת פורטל "עומרי חיון" מנסה עדיין לתפוס ראש מקוקה קולה אך ללא הצלחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן