אביב גפן חוזר בתשובה? "אולי בכל זאת יש אלוהים"

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי אליל הנוער משנות התשעים, הזמר והיוצר אביב גפן, מגביר את קצב התגובות למאורעות פוליטיים ולא מסתיר את שמחתו מהתפטרותו של ח"כ אבי מעוז מתפקידו כסגן שר במשרד ראש הממשלה. אלא שהתפטרותו אינה עובדה מוגמרת ובליכוד מפצירים בו לשוב לשולחן הממשלה. כל הפרטים

אז ככה, סגן השר במשרד ראש הממשלה אבי מעוז, באקט מחאתי מתוקשר וראוותני הודיע אמש לראש הממשלה בנימין נתניהו כי החליט להתפטר מתפקידו ולחזור לכהן כח"כ מן המניין. הזמר אביב גפן לא הסתיר את התלהבותו מהמהלך ובציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב גפן: "אבי מעוז התפטר, אולי בכל זאת יש אלוהים".

קודם לכן, פרסם גפן ציוץ בו הוא משגר מסר מפויס לחובשי הכיפות הסרוגות: "הרבה פה קוראים לי לאחרונה לשוב לשנאת הדתיים והמתנחלים, נוסטלגיה עקומה כזאת. שנאת האחר זו לא דמוקרטיה ולא שמאל. תנוחו".

לאחרונה גפן מגביר את קצב התגובות למאורעות פוליטיים ובין השאר העביר פנייה לבן גביר דרך חשבון הטוויטר שלו וכינה אותו: "בעל הבית" והזהיר: "הבית נשרף". גפן שכידוע, אמן מעורב שמשלח מדי פעם בפעם חיצי ביקורת נגד הממשלה ומאידך, מודאג מהמתח בעם ופועל להרגעת הרוחות.

לאחרונה התייחס גפן בציוץ ליו"ר ועדת החוקה, שמחה רוטמן ואמר: "דווקא לאדם שמביא הכי הרבה עצב בישראל קוראים שמחה" תוך שהוא מתייחס לשמו והמשמעות הנגזרת נוכח המצב הפוליטי המבעבע. את הציוץ על חבר הכנסת הוא סיים במילים, "מתבייש בך", ולא שכח לתייג את חבר הכנסת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן