איילה חסון סוגרת חשבון: "לא מוחלת, האמת לא כלי עבורם"

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה ושמעה כי המגישה התראיינה לשרון גל וטענה: "אלו המזמינים את הגינויים מבחוץ וכדומה – להם אני לא מוחלת, מי שלא משלנו? נקרע אותו׳, צריך להוקיע אותם ולא להתייחס אליהם בסלחנות״. כל הפרטים

עכשיו, זה רשמי. איילה חסון תעלה לשידור הבכורה שלה בבית החדש – תאגיד השידור הציבורי, כבר ביום ראשון הקרוב, ה-5.3.2023. אבל מסתבר גם שאחרי הודעת הפרידה שלה, לא תינתן לאיילה חסון האפשרות להיפרד מצופיה ברשת 13 והיא לא תשדר יותר בערוץ עד המעבר שלה ביום ראשון הבאה.

בינתיים עוד לפני הבכורה בערוץ החדש, בראיון לשרון גל בגלי ישראל היא סגרה חשבון עם לא מעט אנשים: ״הכל נהיה פה כוחני ואגרסיבי, אם קיללת – אתה המוביל. אלו המוציאים את דיבת הארץ רעה". עוד הוסיפנה: "אלו המזמינים את הגינויים מבחוץ וכדומה – להם אני לא מוחלת. האמת היא לא כלי עבורם, זה לא מעניין אותם. ׳מי שלא משלנו? נקרע אותו׳, צריך להוקיע אותם ולא להתייחס אליהם בסלחנות״.

תכניתה החדשה תשודר בכל יום חול, ב-19:00 בכאן 11 לפני החדשות. בתאגיד אישרו הפרטים תתחרה בגיא לרר ברשת 13 שבקרוב יופיע ברצועה זו עם 'הצינור', בתכנית חיסכון של קרן מרציאנו בקשת 12 ובתכנית של יעקב ברדוגו בערוץ 14.

יום משודרת ברצועה הזו בכאן 11 התכנית העולם היום עם מגישים מתחלפים וכעת היא תתחרה ראש בראש על הרצועה בה הגישה עד השבוע האחרון את איזור בחירה ברוטציה עם רביב דרוקר. התכנית החדשה, שתקבל את השם 'שבע עם איילה חסון' כפי שנודע לפורטל "עומרי חיון" לראשונה לא יבוא על חשבון אף תכנית אחרת ולוח השידורים ישתנה ותוכניות יתקצרו מעט כדי להכניס את הרצועה החדשה.

חסון, מגישת רשת 13 הוותיקה החליטה לחזור לתאגיד השידור הציבורי, אחרי שצלח המשא ומתן עם כאן 11 לגבי מעבר, כעת בערוץ הקודם שלה מחפשים פתרונות להגשת שתי התכניות שלה – המטה המרכזי במוצאי שבת והמהדורה בשישי. לעת עתה, הוחלט כי המחליף הזמני שלה במטה המרכזי יהיה ספי עובדיה, זאת על אף הרייטינג הנמוך שהשיג השבוע של 3.7% בלבד, בינתיים מי שיגישו את המהדורה המרכזית בשישי הם המגישים המחליפים ברוטציה עד שיוחלט על מגיש סופי.

כזכור, חסון התייחסה לראשונה לשמועות ושמה סוף: "צופות וצופים יקרים. העבודה העיתונאית שלי היא למען הציבור הצדק וחברה טובה יותר. לפני חודשים קיבלתי הצעה מהתאגיד שאותה שיתפתי בשקיפות את מנכל חדשות 13. אני מודה לאנשים היקרים והמסורים שעבדתי איתם ובמיוחד לצוות שישי היקר לליבי. החלטתי להיענות לבקשת התאגיד. מבקשת מכם צופים יקרים. המשיך איתי ניפגש על המסך ומשתמע ברשת ב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן