רעידת אדמה: דנית מהאח הגדול זורקת פצצה

מערכת פורטל "עומרי חיון" הפעם עם הסכסוך בין חבורת "ה-50K" הפך לאחד המעניינים ברשתות החברתיות, וכעת, בעקבות המשבר בזוגיות של דנית גרינברג וברק חקמט, מי ששידכה בין השניים החליטה לשתף את העוקבים את דעתה בנושא. כל הפרטים

מערכת "עומרי חיון" יודעת כי אחרי היריבות המתוקשרת של כוכבות הראליטי ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר, עוד קרע מתגלע בתעשייה והפעם בין אושיות הרשת דנה זרמון ודנית גרינברג. כזכור, גרינברג שודכה לבעלה, ברק חקמט, על ידי החברה הטובה זרמון שהייתה אמונה על ההיכרות ביניהם, אלא שכעת לאור המשבר ביחסים בין גרינברג ובעלה שהוא במקרה גם החבר הטוב של בעלה של זרמון , נחשף הסכסוך בין השתיים, שהיו קרובות עד לא מזמן.

העוקבים אחר החברות הטובות הבחינו שמאז המשבר בנישואים הטריים של גרינברג וחקמט, נראה כי זרמון תפסה צד, ולא את זה של חברתה, והפסיקה לעשות לגרינברג לייקים בעמוד האינסטגרם שלה. בתמורה, גם גרינברג הפסיקה לעשות לה לייקים ברשתות החברתיות ונראה כי היחסים בין השתיים התקררו.

אלא שכעת מבהירה זרמון שאכן היחסים התקררו, אבל לא מהסיבה שחשבנו, ושהיא אכן בצד של דנית: "שיהיה ברור, דנית היא בלב שלי, היא אחותי, ואם כבר הייתי תופסת צד אז זה היה את שלה (סורי ברקי) , אולי יש קצת ריחוק מהעבר, אבל אני כאן ברגע שהיא תרגיש שהיא רוצה ואני אוהבת אותה מאוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן