האקסית של אייל גולן, רוסלנה רודינה חושפת דרמה רפואית: "הולכת לעבור ניתוח"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת כי רוסלנה רודינה הפתיעה את העוקבים שלה באינטסגרם כשחשפה מה היא הולכת לעשות בפורים: "החלטתי שאני מקדישה את השנה הזו לשינויים. אז בפורים אני הולכת לעבור ניתוח כלשהו, שכבר מזמן רציתי לעשות, אבל דחיתי ודחיתי כי חשבתי שעוד היריון, ואז החלטתי שלא, שאני עושה את זה". כל הפרטים

רוסלנה רודינה, הדוגמנית, השחקנית והאקסית של אייל גולן, ערכה אמש (שבת) סדרת שאלות ותשובות עם עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה, והשאירה אותם סקרנים במיוחד אחרי שחשפה הליך רפואי מסוים שהיא מתכננת לעבור, במסגרתו תעשה ניתוח.

הגולשים הסתקרנו לקראת חג הפורים המתקרב ובא ושאלו את רוסלנה "יש לך כבר תחפושת לפורים?" רודינה הפתיעה כשענתה: "החלטתי שאני מקדישה את השנה הזו לשינויים. כל מה שרציתי – עושה. כל מה שהפריע לי, מזיזה. מתקדמת בלהגשים את כל מה שאני חולמת עליו החלטתי לוותר על פורים כדי לעשות משהו שיהווה לי בעתיד שקט נפשי, ופחות כאבי ראש", סיקרנה את עוקביה.

בהמשך, חשפה רוסלנה כי היא הולכת לעבור ניתוח מסוים, אך השאירה את כולנו סקרנים ולא חשפה מהו אותו ניתוח שתעבור: "תמיד אמרו לי שעברתי ניתוחים ובלה בלה, ותמיד אמרתי שכשיגיע הרגע שלי, לא אסתיר את זה. אז בפורים אני הולכת לעבור ניתוח כלשהו, שכבר מזמן רציתי לעשות, אבל דחיתי ודחיתי כי חשבתי שעוד היריון, ואז החלטתי שלא, שאני עושה את זה. אם כבר אז אני עושה את זה לפני הקיץ".

רוסלנה, סיכמה בהומור: "אז השנה, כשכולם יהיו מחופשים, אני אשכב בבית ואתאושש בשביל מטרה טובה מאוד עבורי להגשים גם את הדפקות שלי. כמובן שאפרט בהמשך. אז השנה מתחפשת לאני הפנימי שלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן