אילנית לוי ואלירז שדה בבשורה מטלטלת על עתיד הזוגיות שלהם

בחודש ספטמבר של שנת 2021, ילדה אילנית לוי את אריאה, בתם המשותפת לה ולבעלה, אלירז שדה. עכשיו, נודע למערכת פורטל "עומרי חיון" כי הזוג המאושר מתכננים לכאורה, לצרף אח או אחות נוספת לתא המשפחתי. כל הפרטים

כידוע, בחודש מאי של שנת 2021, אילנית לוי ריגשה את עם ישראל בכך שבישרה שהיא בשיאו של הריון שלישי ומרגש. החדשות הגיעו כשנתיים אחרי שאילנית נישאה לבחיר ליבה, אלירז שדה, וכ-14 שנים אחרי שילדה בפעם האחרונה. כאמור, בחודש ספטמבר של אותה השנה, ילדה את בתם המשותפת לה ולשדה, אריאה.

כאן המקום לציין ולהזכיר כי את חגיגות יום ההולדת ה-40 שלה, חגגה לוי על סט הצילומים כאשר בעלה, אלירז שדה גולברי, להם היא משמשת הפתיע אותה כשהגיע יחד עם בתם התינוקת אריאה, עוגת יום הולדת, זר פרחים לראשה וארבעים בלונים צבעוניים שהפריחו אנשי ההפקה. באותו היום, נשאלה לוי האם היא מעוניינת להביא עוד ילדים אל העולם ולהרחיב את התא המשפחתי.

לוי, ברכה את עצמה ואמרה דאז כי "אני מאחלת לעצמי להיות בריאה ומאושרת ולהצליח לשמור על הדבר הכי יפה אצלי המשפחה". יודעי דבר, סיפרו כי באותו היום, שיתפה לוי על הסט כי אלירז, כבר רוצה עוד ילדים אבל היא עדיין מחכה וחושבת על זה. מקורות רשמיים המקורבים אל המשפחה חשפו וסיפרו למערכת פורטל "עומרי חיון" כי הזוג הנוצץ החליט להביא צאצא חדש אל בית המשפחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן