הפעם זה סופי? אייל גולן ודניאל גרינברג עושים סוף לשמועות: ״נחזור בשביל הילדים שלנו?״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדוגמנית סיפרה בראיון מיוחד על הטענות על איחוד רומנטי עם הגרוש, הביקורות שחטפה על המחירים של מוצרי המותג שלה Miel והאירוע שגרם לה לבקשת לפנות אחרת לביתה. מערכת הפורטל עם כל הפרטים

הזוגיות בין דניאל גרינברג לאייל גולן הייתה אחת המדוברות בביצת הבידור הישראלית. כשהדוגמנית ויוצאת "האח הגדול" חשפה את הבעיות שחוותה עם בעלה לשעבר בכתבה לערוץ חדשותי מוביל וסיפרה: "חשבתי שאוכל לשנות אותו", כשהיא מדברת על הדיכאון שנכנסה אליו ובחוסר התמיכה שלו: "משהו שם נשבר ונהרס" – היה נדמה שכל המדינה רועשת.

שנה בדיוק אחרי הראיון שהכה בגלים, שמועות על קאמבק הכו ברשת בעקבות צילומים של השניים בבילוי משותף ללא הילדים. כעת, גרינברג מתייחסת בראיון לדברים. גרינברג שבימים אלה היא עסוקה לקראת השקת מוצרי שיער של מותג בבעלותה, אותם תחשוף במהלך חודש מרץ הקרוב הגיעה להשקת מכשיר ביתי להסרת שיער של "EPILADY" בקליניקה ד"ר להבית אקרמן, בהרצליה פיתוח, שסיפרה על היחסים עם גולן, הביקורות שחטפה בעקבות המחירים של מוצרי המותג שלה וגם חשפה את האירוע שגרם לה לבקש לשנות היחס לביתה. "אני נמצאת פה בקליניקה של להבית אקרמן, בהקשה של מוצר לייזר ביתי שהולך לחסוך המון זמן לנשים עסוקות", סיפרה גרינברג.

את משתמש במוצרים כאלו בבית, או שאת קצת חוששת? "לא, האמת שזו פעם ראשונה, ומבחינתי זה מושלם, כי אני כל היום סביב הילדים, בקושי לציפורניים אני מצליחה לקבוע תור, אבל בוא, לייזר ביתי! הילדים הולכים לישון, לשבת שניה ולטפח את עצמך, זה חלום".

ראינו אותך לאחרונה עם אייל נפגשים, היו שמועות על קאמבק, יש דבר כזה? "יש לא מעט שמועות, שמועות זה מה שאנחנו רגילים אליו. לא, אין שום קאמבק. ברוך השם אנחנו חברים מאוד מאוד טובים, מגדלים את הילדים בכיף נפגשים נטו לכבוד האיחוד של המשפחה ולעשות כיף לילדים, וזה מבורך".

יש זוגיות על הפרק? "לא. היום אני מתמקדת בזוגיות שזה העסק שלי. אני משקיעה בעסק שלי את כל כולם העסק שלי, בילדים שלי, בהגשמה העצמית שלי, בהתפתחות האישית שלי, אני חושבת שזה מאוד חשוב וכמובן שזוגיות ואהבה והכל, זה משהו שאני מייחלת, וכשהוא יגיע הוא יגיע".

הרבה העבירו ביקורת על המחירים של המוצרים של הליין החדש שלך "MIEL", איך הרגשת עם זה? "האמת שלא לקחתי יותר מדי ללב. אני קצת רגילה לעולם הזה ולביקורות, אני די חיה מזה. אני חושבת שגם אם המחירים היו מאוד מאוד נמוכים אז היה לאנשים מה לומר על זה. אני חושבת שכל בעל עסק יכול לבחור מה התג מחיר שהוא שם על המוצר שהוא פיתח כל כך הרבה זמן, וללקוח יש את זכות הבחירה לבחור אם לקנות או לא לקנות. חוץ מזה הרבה הרמות, ומאוד אהבו את הקולקציה, וזה מה שחשוב".

שתי הנשים האחרונות של אייל השתתפו ב'הזמר במסכה' יש סיכוי נראה גם אותך שם? "מהממות. לא, אני פחות. אני פחות בקטע של מסכות… סתם, אני צוחקת. ימים יגידו, אני לא יודעת".

את יודעת לשיר? "במקלחת כזה, בנגיעות".

חשפת את מיאל מגיל מאוד צעיר, ומצד שני ביקשת מהעוקבות שלך לא לפנות אליה, אין כאן קצת סתירה בין הדברים? "מי שלא עקב ומי שלא ראה את מה שבאמת אמרתי, אז חלילה לא אמרתי לא לפנות לילדה. פשוט נתקלתי בסיטואציה שנשארתי קפואה. זה היה בסופר עם מיאל, ופשוט מישהי החליטה לדחוף לה את הטלפון בשיחת וידאו כשאחותה בטלפון ולהראות לה את מיאל. ומיאל מאוד נלחצה כי היא לא הבינה מה קורה. אז פשוט ביקשתי מהעוקבות שלי שאין שום בעיה שהן אוהבות והן פונות. ויש דרך לפנות לילד, ולא כי זאת מיאל גולן, וכולם רואים אותה באינסטגרם ואפשר לגשת אליה בצורה של… זהו… בסך הכל ביקשתי קצת לנרמל עבור הילדה את הגישה אליה, ואני חושבת שזו גישה הכי מדאגה של אמא כלפי הילדה שלה".

היה לך חשש לחשוף אותה מגיל צעיר. כי יש סלבס שבוחרים ממש לא להראות. "לא. אחרי גיל 3 חודשים החלטתי כן לחשוף אותה, כי אני אישית לא אוהבת שמדברים ומתעסקים על משהו שהוא לא מובן. אז כן החלטתי להנגיש את החיים שלי, את האמהות שלי, את הילדים שלי, שלא יהיו ספקות, מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים. וזה מהמם. אין לי בעיה עם זה. אחרי הסטורי שהעליתי הגישה לילדה קצת השתנתה, זו הפלטפורמה, אם זה הקהל שעוקב אחריי, ואלו העוקבות שלי, אני יכולה להרגיש בנוח, לבקש מהן שיתוף פעולה, והן לגמרי עושות את זה, כי יש לי את העוקבות הכי מדהימות בעולם וזה מהמם".

יצאת מ'האח הגדול' לפני כמה שנים, יש סיכוי שנראה אותך באיזה עונת VIP בקרוב? "אני לא חושבת שאצליח לעזוב את הילדים שלי. במקסימום שבועיים, וגם זה זה לחזור עם הלשון בחוץ. אני חושבת שזה ריאליטי שפחות מתאים לי, אבל החיים לוקחים אותי לכל כך הרבה מקומות שאני לא מדמיינת, מצפה או מתכננת אז אני לא רוצה לצאת בהצהרות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן