דרמה בערוץ 13! שרון גל חושף את כל האמת על העזיבה שלו מהערוץ וזה הלם

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המגיש שעובר לעכשיו 14 לא יזכה למהדורת פרידה ולא יגיש יותר אף מהדורה ברשת 13. התכנית החדשה של גל בערוץ 14 תשודר לראשונה ממש בעוד שבועות ספורים. בינתיים, הוא יתארח לראשונה באולפן הפטריוטים של ינון מגל. כל הפרטים

שרון גל אמור היה להפרד מהצופים עם תכנית אחרונה של 'חמש', אבל כעת העזיבה הפכה למיידית כאשר הוא לא יגיש יותר אף מהדורה ברשת 13. התכנית החדשה של גל בערוץ 14 תשודר לראשונה ממש בעוד שבועות ספורים, אבל בינתיים הזוכים יקבלו טעימה קטנה הערב (רביעי) כשיתארח בתכנית הפטריוטים של ינון מגל.

אחרי הודעת העזיבה לערוץ 14 ביום חמישי שעבר, התברר כבר בבוקר למחרת כי שרון גל הוצא גם מקבוצת הוואטסאפ של הערוץ, והוא לא יגיש יותר. בשל העובדה שהוא עובר ערוץ, החליטו מנהלי הקבוצה להדירו כבר עכשיו. לכן, הוא כבר עושה צעדים ראשונים בערוץ המתחרה.

העיתונאי הודיע רק ביום חמישי האחרון להנהלת רשת 13 על כוונתו לפרוש מהגשת התכנית "חמש עם שרון גל". גל נמנה על צוות מגישי הערוץ מזה 14 שנים, עוד לפני המיזוג בין רשת לערוץ 10. הוא התחיל את דרכו ככתב בחדשות 10 ועם הזמן עבר למשבצת המגיש והוביל תוכניות כגון לילה כלכלי ושרון ורני.

מאז 2020 הוא מגיש את התוכנית חמש עם שרון גל. מאיר קוטלר, משנה למנכ"ל רשת 13, מסר בתגובה לעזיבה שלו התוכנית: "אנו מודים לשרון על 14 שנים של פעילות משותפת ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו". בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב שרון גל: "עכשיו 14", ובכך חשף רשמית כי הוא עובר להגיש תכנית בעכשיו 14, כאשר עדיין לא ברור לאיזו רצועה בערוץ הוא מצטרף. למרות זאת, מאוחר יותר הוא מחק את הציוץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן