הלם בתעשייה: הפרידה המצערת של עומר אדם

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי הזמר עומר אדם לא עזב רק את משפחתו וחבריו בישראל והעתיק את מגוריו לדובאי יחד עם זוגתו יעל שלביה, אלא כעת הוא גם נפרד מאחד מעסקיו. כל הפרטים

ראשוני, למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי, הזמר המפורסם, עומר אדם שארז מזוודות ועזב את חיי הזוהר בישראל לטובת חיים חדשים בדובאי יחד עם זוגתו יעל שלביה, לא רק לקח הפסקה מהופעות בארץ, עזב את המדינה, את ביתו במשמר השבעה ואת משפחתו, אלא שכעת מסתמן שהוא גם עוזב את עסקיו בארץ.

כידוע, בימים אלה נמצא הזמר בדובאי אחרי שהספיק לערוך ביקור מולדת קצר בישראל, לטוס לפריז לחגיגות "הולנטיין דיי" עם אהובתו שלביה ולשוב חזרה לחיים החדשים שלו בדובאי.

אז במידה וחשבתם שהוא יושב רגל על רגל עם קוקטייל יוקרתי תחשבו שוב כי אדם לא נח וממשיך למנף את עסק כשהתחיל לקדם בדובאי את מותג המשקפיים "קטליה" שנמצא בבעלות משותפת שלו ושל חברת המשקפיים ״אופטיקנה״. אבל במקביל לכך שהוא מקדם את חייו החדשים בדובאי, למערכת "עומרי חיון"נודע כי בימים אלה ממש הזמר החליט להיפרד מעוד עסק בישראל.

כזכור, באפריל 2021 נכנס הזמר כזכור לעסקי המסעדנות והחופים ונכנס כשותף במסעדת ובחוף "מיה ביץ׳" באילת. הזמר ערך שם אירוע השקה נוצץ שכלל מפורסמים רבים שתפסו טיסה לעיר הדרומית בישראל וחגג שם לאורך הקיץ במסיבות חוף משוגעות. אלא שכעת עם השינוי במגוריו מעבר לים והחיים החדשים בדובאי, החליט הזמר למכור את החלק שלו בחוץ "מיה ביץ'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן