דרמה בערוץ 12: לא תאמינו מה עשו לבן אל תבורי במהלך גמר התוכנית ״הזמר במסכה״

גמר תוכנית הקריוקי של קשת 12 הוכיח מספר נקודות חשובות. לדוגמר, שניתן להשחיר אותך ולבטל אותך, בטלוויזיה יכולים גם להלבין אותך. בנוסף, ניכר כי מדובר באירוע משפחתי שבו כל הסלבס שהגיעו קשורים זה לזה בדרך כזו או אחרת. ככה זה בעולם הריאליטי המפוברק. מערכת פורטל "עומרי חיון" עם כל הפרטים

אז ככה, לפני חצי שנה בוטל בן-אל תבורי בגלל סכסוך גירושים שהתפוצץ לו בפרצוף. המדינה סערה, הוא נודה מהמיינסטרים, נפרד משותפו המקצועי סטטיק, איבד את הסוכן, קמפיינים ואת הגב של ערוץ 12. אולם לטלוויזיה יש מין יכולת קסומה להלבין ממש כל אחד. למזלו של תבורי, הוא הספיק לצלם עונה כמעט מלאה של "הזמר במסכה" ממש לפני קריסתו הציבורית. בינתיים הזמן עבר, לא הומצאה טכנולוגיה שתעלים את בן-אל מהחומרים המוקלטים, אז כולנו זרמנו בקריצה, והעונה בהשתתפותו שודרה כרגיל כאילו כלום לא קרה.

עד לשידור הגמר אמש. כי בעולם המפוברק של הריאליטי צפינו בחודשים האחרונים באידיליה טלוויזיונית בין תבורי לסטטיק. וגם, ראינו את שרית פולק יוצאת מתחפושת רובוט, וסטטיק כאילו לא ידע, והכל עבר רומנטי וחמוד כאילו שניהם לא התגרשו מייד אחרי הצילומים.

עונה ארוכה חלפה, והטלוויזיה הכשירה את תבורי בלי שהתכוונה, אבל דווקא מצילומי הגמר הוחלט להדיר אותו. "לצערנו, בן-אל לא איתנו היום", רמז עידו רוזנבלום, והגמר התנהל בהיעדרו. תבורי חזר להיות מוקצה, זאת אומרת החל מאתמול. יכול להיות שההחלטה לזרוק את תבורי רק מהתוכנית האחרונה, אחרי שהוא כבר צולם והולבן, נראית בדיעבד כצעד קטנוני וצדקני?

עניין נוסף, כל העונה של "הזמר במסכה" הרגישה כמו אירוע חברה של קשת. בכל פרק קפץ טאלנט אחר להתארח, ובתחפושות המושקעות התחבאו ארז טל, אילנית לוי, אסף אמדורסקי, בועז ביסמוט או קרובי משפחה כמו פולק רוסו, אלירז שדה, רוסלנה רודינה. בקיצור, הבנתם את "הקטע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן