מאושרים מתמיד: ליאור וספיר נרקיס חידשו נדרים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מתזכרת כי בחודשים האחרונים, כולנו היינו עדים לאין-ספור דרמות במערכת היחסים הסבוכה של ספיר וליאור נרקיס. לצד הסרות עוקב חוזרות ונשנות ברשתות החברתיות, השניים נצפו בתקרית לא נעימה במסעדה לפני כשבועיים שעוררה סערה של ממש. עכשיו, ספיר אומרת ומצהירה "אנחנו עוברים את הכל ביחד – גם את הטוב וגם את הרע. המשפחה זה הדבר שהכי חשוב לנו". המערכת עם כל הפרטים המרגשים

מערכת "עומרי חיון" משפחתית. אז ככה, כבר תקופה ארוכה שאנחנו עוקבים אחר הדרמות הזוגיות והסרות העוקב החוזרות ונשנות של ליאור וספיר נרקיס. רק לפני כשבועיים, סיפרנו לכם על כאן על התקרית הפומבית של הזוג במסעדה, בה ליאור נתפס צועק על ספיר לעיני כל – מה שגרם לה לעזוב את המסעדה בדמעות. אלא שימים ספורים לאחר מכן, נראה שהשניים הצליחו להתגבר על התקרית, וחגגו את יום האהבה יחד בחופשה זוגית בדובאי.

הבוקר (שני) ספיר משתפת ועונה על כל השאלות הקשות. ספיר, מה יהיה? "עכשיו הכל בסדר. לא רוצה להיכנס יותר מדי לפרטים. הכל בסדר גמור. אנחנו מאוד עסוקים בימים אלה בארגון של בר המצווה של הבן הבכור שלנו, ואנחנו מאוד מתרגשים".

לכל זוג יש משברים. נראה שאתם מכבסים את הכביסה המלוכלכת בחוץ? "זה לא מדויק. זה המחיר של לחיות לצד זמר מפורסם בישראל, הכל יוצא החוצה. אנחנו בסדר, אנחנו מתמודדים עם זה ואנחנו אחרי זה".

שנת 2023, הסרת עוקב זה סימן לכך שזוג במשבר, ואתם כל הזמן מסירים ומחזירים עוקב. מה פשר העניין? "האמת שאני לא זוכרת את הסרת העוקב הזו, זה לא משהו שהיה. נראה לי שאתה מעודכן יותר ממני, אני הפסקתי לשים לב. אנחנו מתרכזים בדברים קצת יותר חשובים".

הייתה תקרית במסעדה. אחרייה, הייתה הסרת עוקב. מה תאמרי? "לא היה משהו דרמטי. היה איזשהו ויכוח קטן, כמו לכל זוג. אנחנו מאחורי זה ועכשיו הכל מהמם".

לא מבאס אתכם שכולם מתעסקים בזוגיות שלכם? "זה מבאס בעיקר בגלל שגם הילדים נחשפים לזה. כל ההתעסקות בזה היא לא כזו נעימה, אבל זה משהו שהפסיק לרגש את כולנו, כי יש את זה בכל בית. זה לא משהו חריג, זה לא באמת בעוצמות שהופכים את זה בחוץ. הילדים שלנו כבר גדולים, והם די חשופים לכל המדיה החברתית והרשתות, אז הם רואים את זה וקוראים כתבות, אבל אנחנו מדברים על זה ויודעים להעביר להם את המסר שאבא הוא מפורסם ויש לזה גם טוב וגם רע".

יש השטוענים שכל העניינים ביניכם הוא תעלול יחצ"ני. "כל אחד ומה שהוא חושב. זה לא שם. אני לא חושבת שליאור צריך עוד יח"צ, בטח יח"צ כזה שהוא לא כיפי ולא נעים למשפחה שלנו. הוא זמר אחד הגדולים בישראל, הוא לא צריך לעשות משהו אחר מעבר ללשיר".

הילדים בתוך זה. הסביבה שלך מנסה לייעץ לך? "הילדים בסדר גמור. אני חושבת שאני מספיק בוגרת להחליט החלטות לבד. ליאור ואני חברים מאוד טובים, אנחנו מדברים על הכל, אנחנו עוברים את הכל ביחד – גם את הטוב וגם את הרע. גם מבחינתי וגם מבחינת ליאור – המשפחה זה הדבר הכי חשוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן