הסוד נחשף: לא תאמינו לאן נחטפה כוכבת ״האח הגדול״

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי חודשים ארוכים שכוכבת "האח הגדול" אור דניאל בעלת חצי מיליון עוקבים נעלמה מהרשתות החברתיות. עכשיו נחשפת הסיבה והיא קטנה ומתוקה. כל הפרטים

כבר שנים שאנחנו רגילים לראות תמונות נוצצות מחיי "הגלאם" של כוכבת "האח הגדול" אור דניאל בחייה החדשים בלונדון שם היא מתגוררת עם בעלה ארנו טורה וילדיהם. חופשות מנקרות עיניים ברחבי העולם, סטייל יוקרתי וחיי משפחה מושלמים נהגו לקשט את עמוד האינסטגרם של דניאל, עד אוקטובר האחרון, אז נעלמה הכוכבת לחלוטין מהרשתות החברתיות כאילו בלעה אותה האדמה. ארבעה חודשים של דממה בפרופיל המונה כמעט חצי מיליון עוקבים ולא פוסט או סטורי אחד אפילו לא עלה.

העוקבים ההדוקים שלה נהגו להגיב לה על התמונות ולשאול לשלומה אבל לפני יומיים סוף סוף התגלתה הסיבה מדוע היא נעלמה. לפני חודש הפכו דניאל וארנו להורים לשלושה, לאחר שהביאו ב-7.1.2023 את בתם אליה רוז. את ההכרזה המרגשת עשו השניים בתמונה ממפתן בית החולים, תמונה שבקלות מזכירה לנו את התמונה הרשמית של יורשי העצר לבית משפחת המלוכה.

דניאל הצליחה לשמור את עניין ההריון בסוד, ככל הנראה בעקבות הקשיים להיכנס להריון בפעם השלישית. באוגוסט 2020 עוקבת הגיבה על אחת התמונות שלה ושאלה האם היא בהריון וזו ענתה לה "האמת שאני מתקשה להיכנס להריון מזה שנה. תודה ששאלת בפומבי". כידוע, לשניים שני ילדים, בנם הבכור אדריאן בן ה-7 ואנבאלה בת ה-5, כעת הם אחים גדולים לאליה רוז הקטנה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן