פרסום ראשון: זה העבריין אשר מנסה לחסל את יעל שלביה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מקבלת במפתיע הצצה נדירה אל אחורי חייה של הדוגמנית המפורסמת בארץ יעל שלביה. "מרגישה שמנסים לחסל אותי" כך היא טוענת. אז מי העבריין אשר עומד מאחורי אותם הניסיונות, ואיך זה קשור לעומר אדם? כל הפרטים

בחודש מאי האחרון, אחרי חודשים של שמועות, ההסתתרויות וצילומי פפראצי אסורים, הגיעו לסיומם כשיעל שלביה ועומר אדם הכריזו לראשונה על הזוגיות שלהם בפומבי והעלו תמונות זוגיות ראשונות לחשבון האינסטגרם שלהם. אותה תמונה זוגית על חוף הים גררה תגובות רבות, חלקן הגדול לא מפרגנות. כעת שלביה חושף מה עברה כשקראה אותן.

אז בפרק של "מחוברים" אשרישודר הערב ב"HOT", שלביה קוראת את התגובות הקשות לפוסט בו חשפה את הזוגיות עם אדם. "חזרתי הביתה, 5000 תגובות, בינתיים, ביממה. מיליון בדיחות על הזוגיות הזאת, על התמונה, מיליון תגובות על הסימנים הכחולים שהיו לי ברגליים בגלל הצילומים של 'פלמ"ח'". "'כמה כחולים כפרה, עומר נותן עבודה", הקריאה שלביה את התגובות.

"הזוג הכי מביך בארץ. עכשיו הבנתי שכסף בטוח קונה אהבה". "לא ציפיתי לקבל כזאת מכה. אני מרגישה שפשוט מנסים לחסל אותי". בראיון לאתר חדשותי עם השקת העונה החדשה של "מחוברים" חשפה דאז שלביה כי "לא חשבתי שאעשה את הפרויקט הזה. אני מאוד חששתי. בחיים לא חשפתי את עצמי בצורה כזאת. אבל אני זוכרת שעשינו מין תקופה של פיילוט, ניסיון שלא מחייב לשום דבר. אבל כשישבתי בחדר עריכה וראיתי את הפיילוט, הבנתי שזה פרויקט מדהים, הבנתי את הערך שלו, כמה הוא אמיתי ו… לא למה? קפצתי למים העמוקים ועשיתי את זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן