הבת של קרן פלס באמירה פוגענית "מתביישת, מביך לראות אותך ככה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת כי, לונה, בתה הקטנה של הזמרת, יוצאת באמירה פוגענית כנגד אמה "אמא ניסתה לעשות מרד בזה שאומרים לי מה ללבוש. עכשיו, אני מתביישת לראות אותך ככה" כל הפרטים

הזמרת המצליחה קרן פלס משתתפת לראשונה בריאליטי, ולא מהצד של שולחן השופטים, ומופיעה בעונת העשור של "מחוברים" שעלתה ב"HOT". בהצצה מיוחדת לפרק שישודר הערב, המוזיקאית בשיחה עם בתה הקטנה שמספרת לה שהיא מתביישת שהיא מצטלמת ומופיעה בלבוש חשוף.

במהלך סידור הבית, בתה הקטנה של קרן, לונה, מוצאת מגזין בו מצולמת אמה עם בגד ים ושואלת: "את עדיין מסתובבת עם כאלה?". "כן, אמא ניסתה לעשות מרד בזה שאומרים לי מה ללבוש", אמרה פלס. "אבל הייתה סיבה למה עשיתי את זה, זה לא סתם, אנחנו גאות בגוף שלנו".

"אבל אני מתביישת כי גם בשירים… וזה כבר מביך ואי אפשר לשנות את זה כי את מופיעה כבר ככה וכולם ראו אותך כבר ככה", המשיכה בתה של קרן והיא השיבה: "אבל זאת יצירה, זאת אמנות שלי. את יודעת משהו? אני לא אתבייש בך בחיים בשום דבר שתעשי".

עוד הוסיפה ואמרה כי "בחיים ותמיד את יכולה לעשות מה שאת רוצה וזה בסדר. אז אחר כך אני אקח את זה לחדר שלי וזה לא יהיה איתנו עכשיו" לבסוף, מסכמת פלס ומוסיפה: "אבל את יודעת מה כן יהיה איתנו? הציצי עצמו!".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן