אשת התקשורת המפורסמת חושפת "התחלתי בהליך שימור פריון"

מרכת פורטל "עומרי חיון" האזינה לאושיית התקשורת המפורסמת כשזו חשפה בתוכנית הרדיו הפופולרית כי היא מתכננת להתחיל הליך הקפאת ביציות בקרוב. והכל בזכות עצתה של חברתה הטובה, מיכל הקטנה. "אני, כמו הרבה נשים, זלזלתי, התרחקתי, אמרתי 'מה אני צריכה? אני בת 32'. צריכה! זה חשוב במיוחד כשיש לי רק ילד אחד והזמן מתקתק". כל הפרטים

בן אל שומע? מערכת "עומרי חיון" האזינה לתוכנית הרדיו של אורטל עמר וליאור דיין ברדיו לב המדינה 91FM, אורטל עמר חשפה כי היא מתכננת להתחיל הליך של הקפאת ביציות בקרוב. מיכל הקטנה, החברה הכי הכי של עמר, הגיעה להתארח בתוכנית ובשיחת בנות פתוחה של השתיים, אורטל שיתפה שהיא מתחילה את הליך שימור הפריון בזכות חברתה הטובה.

"בזכות מיכל, אני אלך לעשות שימור פריון – וזה אחד הדברים החשובים שהיא הכניסה לי לראש", הודתה עמר. "אני, כמו הרבה נשים, זלזלתי, התרחקתי, אמרתי 'מה אני צריכה? אני בת 32'. צריכה! זה חשוב במיוחד כשיש לי רק ילד אחד – והזמן מתקתק".

מיכל חיזקה את דבריה של אורטל והסבירה את חשיבות העניין מבחינתה. "זה מאוד מרגש אותי. לא משנה אם נשואים או לא נשואים, כן בעניין או לא בעניין. להקפיא זה תמיד דבר מבורך וטוב. זה לא משהו שיכול להרוס", טענה כוכבת הילדים. "אורטל, אם את לא מעוניינת להשתמש את יכולה להביא לי את זה".

כידוע, אורטל ילדה את תו פרינס לפני כארבע שנים, כשהייתה בת 28. בריאיון שנערך עימה בחודש שעבר, עמר חשפה את רצונה הגדול להביא ילדים נוספים לעולם ואחים קטנים לתו. "אני מאחלת לי ולתו שנהיה בריאים, שנהיה מאושרים, שיהיו לי עוד ילדים ושאני אביא לו עוד אחים לעולם – אמן, אמן, אמן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן