השורדת לאחר הטרגדיה הקשה "אני מרוסקת. לא מצליחה לדבר"

השורדת, חזרה מחופשה חלומית בתאילנד שם בילתה עם בן זוגה. היא לא תיארה לעצמה את הטרגדיה שתיפול עליה רגע אחרי הנחיתה. מערכת פורטל "עומרי חיון" מביאה את כל הפרטים

אלו היו שבועיים מושלמים עבור השורדת היפה מאיה קיי שבילתה עם בן זוגה טל מורד, אותו הכירה על אי הישרדות. השניים נפשו בתאילנד, ספגו שמש, אכלו טוב ושתו וממש לא דמיינו שהחזרה לארץ תהפוך לטרגדיה. בסטורי העלתה ממש בדקות האחרונות, חשפה הדוגמנית כי הכלבה שלה נינה נדרסה למוות.

"אתמול נחתתי אחרתי שבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים" אני בתקופה קשה, הכל מאוד מבלבל אותי אבל החופש הזה חיזק אותי. אמא שלי הגיעה לאסוף אותנו מהשדה עם הכלבות שלי, הן חלק בלתי נפרד ממני" כתבה בפירוט "עצרנו עם האוטו ברחוב שלי ולקחתי כמה שקיות גדולות ואת בלה ונינה ברצועה. פתחתי את שתי הדלתות של הבניים והדירה" אמרה קיי.

קיי, הוסיפה ואמרה עוד כי "הנחתי את הדברים ושחחרתי אותן מהרצועה" תיארה את רגעי האימה. "לשניה אחת שלא הסתכלתי נינה הפודלית שלי רצההחוצה. תוך דקה עפתי החוצה וחשכו עיניי. ראיתי שחור ואיבדתי הכרה לרגע כשראיתי אותה על הכביש כבר".

לסיום אמרה "אני מרוסקת. לא מצליחה לדבר או לכתוב חזרתי לחושך ולמקרה שהשאיר אותי בטראומה לכל החיים. מי שדרס אותה ברח, והשאיר אותה שם ללא רוח חיים. אני אוהבת אותך ומתגעגעת. בחיים לא חשבתי שנפרד ככה. שורף לי כל חלק וחלק בגוף. לנצח אזכור אותך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן