אופירה אסייג נחשפת בסכסוך עצבני: "ערכו אותי בצורה גסה"

אלירז שדה סיפר לאחר שנחשף ב'זמר במסכה' על תולדות הריב עם המגישה: "הגעתי ובתמימות כמובן הקלטתי את הריאיון, שיהיה לי למקרה ולא ישדרו את הריאיון המלא. אמרתי: טוב, הנה, לא שידרו את הריאיון המלא, אז שידרתי אני את הריאיון המלא. לא עשיתי כיפה אדומה, בסך הכל העברתי את האמת, חולה על אופירה והשלמנו גם". כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת כי רק לפני שבוע אילנית לוי הייתה זו שנחשפה מאחורי מסכת הצמר גפן המתוק, ואמש (שבת) היא שוב עלתה לבימת "הזמר במסכה" בקשת 12, כדי לחבק ולנשק את בן זוגה, אלירז שדה, שהודח ברבע הגמר השני והתגלה בתוך תחפושת היתוש להפתעת כל פאנל השופטים.

אלירז שדה סיפר בראיון לאחר ההדחה ב'ערב טוב' עם גיא פינס על החתול השחור שהיה בינו לבין אופירה אסייג, שגרם לה לומר לו: "אני לא אסלח לך, אני לא מדברת איתך", לאחר שנחשף בתחפושת שאף אחד לא ציפה לה: "התראיינתי אצל אופירה פעם או פעמיים, ואז הגעתי קצת יותר מוכן. קצת ערכו אותי בצורה גסה, יותר מדי, דברים יצאו מהקשרם".

עוד המשיך: "הגעתי ובתמימות כמובן הקלטתי את הריאיון, שיהיה לי למקרה ולא ישדרו את הריאיון המלא. אמרתי: טוב, הנה, לא שידרו את הריאיון המלא, אז שידרתי אני את הריאיון המלא. לא עשיתי כיפה אדומה, בסך הכל העברתי את האמת. לא כיפה ולא אדומה. אני חולה על אופירה והשלמנו גם".

פינס טען: "אופירה הסבירה שעורכים את כולם, כי צריך לקצר", שדה השיב לו: "נו, באמת, גיא. אתה מכיר אותי. באת לסכסך? עורכים, אין בעיה לערוך, אבל יש דרך ויש דרך. אני חס וחלילה לא רב עם אף אחד, אני בן אדם שאפשר לריב איתו, אבל אני לא רב איתך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן