הלם: שירי מימון גורמת לכולנו לדמוע!

הזמרת שירי מימון שיחררה לפני מספר שבועות בתזמון די מושלם לאחר לידת בתה את השיר "אמא" "השיר מספר בדיוק את התחושות שלי בימים האלה. הפכתי לאמא לשלושה, קולטים? כי אני לא", סיפרה מימון לעוקבים שלה באותו הבוקר. הערב, מימון משתפת ומפרסמת פוסט מרגש נוסף. כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" עוקבת בהדיקות רבה אחר הזמרת שירי מימון. כזכור, מספר שבועות בתזמון די מושלם לאחר לידת בתה את השיר "אמא". ולא תאמינו מה קרה הפעם!

הערב, מפרסמת פוסט מרגש נוסף. ובו היא כותבת "שבועיים עברו מיום הלידה והנה אני כותבת פוסט. בחרתי כמה תמונות שינסו להעביר משהו מהזמן הזה שטס לי. ברור היה שאני זקוקה לו כדי לאתחל את עצמי ואת המציאות החדשה שלי, שלנו כמשפחה".

מימון ממשיכה וכותבת "אני רוצה להתחיל בלומר תודה בראש ובראשונה למי שליוותה אותי בהריון, יילדה אותי ותמכה נפשית, רגשית ופיזית ד"ר רונית אלמוג. אין לי מילים להסביר כמה אני מאושרת שהיית חלק מהמסע שלנו. יחד איתי, צעד צעד ובסוף גם זו ששולפת את התינוקת שלי ממני כשברקע השיר "נשימה" וכולנו בוכים מהתרגשות. אני אוהבת אותך, תודה, את מתנה לחיים". מיימון, לא פסחה על הצוות הרפואי המלא ומסרה תודה לכולם.

מימון ממשיכה "תודה על יוני שלי. מה עוד אני יכולה להגיד שלא אמרתי על הפרטנר של חיי? וואלה זכיתי ביג טיים. תודה לאמא שלי ואחותי שתמכו, סייעו, ישנו איתי ליטפו והכילו את שתינו, לביאות שלי. השבועיים האלה היו מסע התאוששות (ניתוח קיסרי שלישי) עיניינים ועוד עיניינים שנתנו לי פרופורציה נהדרת כמה חשוב תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה, להתרכז בהחלמה ובלתת אהבה לכל ילד שלי. תמיד לחבק, לנשק לא להחסיר דבר וכן, להחביא דמעה בגוף של לביאה. הבנתי שאני גיבורה ולביאה אמיתית ושאני יכולה לומר את זה בקול רם".

מימון כותבת עוד כי "לא סתם אני מעריצה נשים. היכולת שלנו ליצור חיים, לעשות ניסים, להצליח לג'נגל ולרפד באהבה. השיר "אמא" שהוצאתי מילה במילה הוא אני. והוא אתן". ולסיום, מסרה הזמרת את אהבתה לכל עוקבייה ובישרה כי תחזור לבמות בחודש מרץ הקרוב. פייר? אותנו זה ריגש לאללה. שיהיה במזל טוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן