מרוקאית אש: אילנית לוי מתפוצצת על אלירז והילדים!

מערכת פורטל "עומרי חיון" שמה לב כי בראיון שלאחר הדחת בעלה אלירז שדה, אמרה לוי "מאמי, אל תרגיז אותי. בגלל שזה רבע גמר שני, אני לא לוקחת את זה כאילו הוא הלך אחריי", אבל על הסתרת הסוד מהמשפחה סיפרו: "הם הכניסו אותנו למצוקה כמעט מהרגע הראשון. אותה בכלל, וגם אותי. הרגו אותנו"

רק לפני שבוע אילנית לוי הייתה זו שנחשפה מאחורי מסכת הצמר גפן המתוק, ואמש (שבת) היא שוב עלתה לבימת "הזמר במסכה" בקשת 12, כדי לחבק ולנשק את בן זוגה, אלירז שדה, שהודח ברבע הגמר השני והתגלה בתוך תחפושת היתוש להפתעת כל פאנל השופטים.

בריאיון ראשון אחרי ההדחה, אלירז שדה סיפר כי: "זה פורמט שלא מחפש רק את הקול, אלא עוד דברים. מחפשים את היכולת שלך להיכנס לתוך מסכה ולהביא דמות עגולה".

אילנית הצטרפה לריאיון המעניין והזהירה: "מאמי, אל תרגיז אותי. בגלל שזה רבע גמר שני, אני לא לוקחת את זה כאילו הוא הלך אחריי. אם היינו עומדים ביחד על הבמה ואני הייתי אמורה להיחשף לפניו, לא הייתי מורידה מסכה. אמרתי לו את זה לפני: אם אתה שומע את הצמר גפן ואתה על הבמה, אתה ישר מוריד את המסכה ואומר: 'אני הולך הביתה'".

אילנית גם השוותה בין היכולות הווקאליות של שדה ושל הגרוש אייל גולן: "בעלי השני אומנם לא זמר, פחות שר יפה, אבל יש בו כל כך הרבה דברים אחרים טובים. אני שרה פגז, אגב. מי שרוצה להחזיר אותי לחצי הגמר מוזמן לפתוח עצומה ולהגיד: 'אנחנו רוצים את אילנית בחצי הגמר'. אני עדיין כעוסה קצת. מה לעשות, אני לא יודעת להפסיד", שדה אמר: "אייל הוא זמר פגז. אני יותר הזמר במסכה".

ומה לגבי ליאם ואלין? אלירז שדה אמר על הקושי להסתיר מהם: "הם הכניסו אותנו למצוקה כמעט מהרגע הראשון. אותה בכלל, וגם אותי. הרגו אותנו". אילנית לוי סיפרה: "איזה ילדים חוצפנים – אבל די, נגמרו השקרים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן