נוכל הטינדר: "הפיצו עליי שמועות זדוניות שניסיתי להתאבד, שאושפזתי"

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי על רקע ההסתבכויות הכלכליות, החובות שנערמים ועם בקשה חדשה לצו מניעה מצד הדוגמנית קייט קונלין, סיימון לבייב נעלם בשבועות האחרונים היעלמות שהזינה לא מעט שמועות לגבי מצבו הנפשי. כעת הוא מגיב לראשונה לדברים לאתר החדשות הפופלרי, מאשר שמתנהלת נגדו חקירה במס הכנסה, מבטיח לנקום בקונלין וטוען: "המצב הבריאותי שלי מעולם לא היה טוב יותר. להפך, הורדתי שבעה ק"ג"

במשך שבועות ארוכים סיימון לבייב או בשמו המקורי שמעון יהודה חיות, נעלם מתחת לרדאר. לא ענה לטלפונים ולהודעות, התאדה מהרשתות החברתיות והפסיק להעלות סרטונים. חרושת השמועות סביב היעלמותו צברה תאוצה והיה גם מי שדאג להזינה – חלק טענו שניסה להתאבד ושהוא מאושפז בבית חולים, נאבק על חייו. אחרים טענו שנקלע לחובות של מיליוני שקלים ושרשות המסים בעקבותיו.היום הוא מגיב לדברים.

"אני זוכר שהייתי במקלחת והתקשר אליי עו"ד עשר פעמים. אמר לי 'למה אתה לא עונה? תגיד לי מה התאבדת?'. אמרתי לו 'מה אתה דפוק, הייתי במקלחת'. זה הזוי. לא קרה דבר כזה. זה שקר והשמצות והכפשות, שימשיכו לספר. זה שאני בשקט לא אומר שאני לא פועל ולא עובד. לא נעלמתי. בחרתי לשבת בשקט, להיות בתוך עצמי, קצת בבית, הורדתי את הראש. הכל בסדר. זו תקופה והכל עבר. עבדתי יום ולילה. שאנשים יספרו סיפורים, לא ניסיתי להתאבד ולא נעליים".

לדבריו של נוכל הטינדר, אנשים מסוימים ובהם האקסית שלו, הדוגמנית קייט קונלין ובן זוגה הנוכחי עלי, מנסים לפגוע בו. קונלין, שהגישה השבוע בבית משפט השלום בפתח תקווה בקשה להוצאת צו מניעה נגדו, טענה בבקשתה כי לבייב כבר הכה אותה בעבר, וכן שיש תלונה במשטרה לפיה לבייב זרק אותה על המדרגות. עוד הוסיפה קונלין כי מאז השתתפותה בתוכנית "חשיפה" בדצמבר האחרון, לבייב יצר איתה קשר דרך הטלגרם.

על קונלין, שלוותה בעבורו כ-330 אלף שקלים מחמישה בנקים וטרם קיבלה את כספה, לבייב אומר כי מדובר ב"בחורה שלקחה כסף ובזבזה אותו, אני שילמתי לה את הכסף והיא באה, ממציאה סיפורים. תראה כמה שקרים וסיפורים וכותרות. זה הכל נטו לייצר כותרות, להישאר רלוונטי למישהו שהוא לא רלוונטי", הוא אומר. "יש אנשים שמנסים להוריד אותי, להשפיל אותי. ברגע שאני לא עונה להם הם ממשיכים הלאה. קשה לראות את כל השקרים האלה ולראות אנשים מתפרסמים על חשבון הגב שלך.

"קייט יודעת שהיא משקרת ויודעת שתהיה תביעה. בן הזוג שלה פנה אליי, התחנן שאני לא אתבע אותה ושאין לה כסף", חושף לבייב. "כולם ישלמו על המעשים. בן אדם לא יגיד שחס וחלילה הרמתי עליה ידיים או לקחתי ממנה כסף או הלוויתי ממנה. ל-BBC היא אומרת 350 אלף דולר, לך היא אומרת 350 אלף שקל, לגיא פינס אומרת 400 אלף שקל. גם כשמשקרים צריך לדעת לשמור על מאזן ולא לבוא ולהמציא סיפורים, זה הכל", אומר לבייב, שמתעתד לתבוע את קונלין בבית משפט, בגין הוצאת לשון הרע ופגיעה בשמו הטוב בעקבות השמצות ושקרים, לדבריו.

"להגיש תביעת לשון הרע נגד קייט לא לוקח יום יומיים. עו"ד שמכבד את עצמו לא יגיש בחצי שנייה", מוסיף לבייב. "לעבור על הסרט (הכוונה להשתתפותה של קונלין ב"חשיפה"), על כל ההודעות. היינו בשנה וחצי של זוגיות. לאסוף ממצאים והוצאת תביעת לשון הרע חובת ההוכחה היא עליי. לפנות לכל הגורמים, להוכיח שכל הדברים האלה שקריים, אם זה לפנות לספקים, לאנשים. יש מקומות שקניתי דברים בעשרות אלפי שקלים, כמו מתנות. זו עבודה. אין את זה ברגע. אני לא שומר קבלות. להכין את כל התיק הזה עבדתי בשקט".

את החקירה במס הכנסה שהתנהלה נגדו, בגין חשד להעלמות מס או אי דיווח על הכנסות שהיו לו במרוצת השנים, מאז שחזר לארץ לבייב דווקא מאשר. "זה שיש לי תיק במס ההכנסה – יש לי תיק במס הכנסה, מעל לשנתיים. שלחתי להם הכל והייתי אצלם בחקירה. נתתי להם את המסמכים שהם ביקשו. שיתפתי איתם פעולה והכל בסדר גמור. לא זימנו אותי אפילו לשימוע, לראות מה קורה, מה ההכנסות. שלחתי להם הכל", הוא אומר.

על פי ההערכות, לבייב צבר חובות בישראל ובעולם בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקלים, בגין מעשי עוקץ והונאה שביצע לכאורה, והלוואות שקיבל ולא החזיר למקורביו. י', מנהלו לשעבר, ועוד כמה ממקורביו, מסרו עדויות ברשות המיסים על חוזים שחתמו עימו ועל הכנסות שהיו לו ועל פי החשד לא דיווח עליהן. "אף אחד לא יודע את המצב הכלכלי שלי כי אף אחד לא מכיר אותי ואף אחד לא יודע מה יש ומה אין לי, איפה אני גר ועם מי אני נמצא. אף אחד לא יודע כלום. ואם מישהו אומר לך שהוא יודע, זה שקר.

"המציאו עליי סיפורים. הפיצו עליי שמועות זדוניות שניסיתי להתאבד, שאשפזו אותי בבית חולים. אז אני אומר לך שלא התאבדתי ולא הייתי בשום בית חולים והכל בסדר. המצב הבריאותי שלי מעולם לא היה טוב יותר. להפך, הורדתי שבעה ק"ג. הכל בסדר והכל טוב. וואלה אני לא מת ואנשים תמיד מספידים אותי. אף אחד לא מלווה לי שקל. אנשים לא עובדים איתי".

חיות ממשיך ואומר כי "לא לקחתי הלוואות ולא נעליים. הכל קשקוש אחד גדול וחרטות של אנשים. כואב להם. אם אני מוריד בכוונה פרופיל, אני רוצה את השקט הנפשי שלי והפינה שלי, לא רוצה יותר מדי כאבי ראש עם אנשים. זה שמחפשים אותי בכוונה, אני רואה שמחפשים אותי. זה שמציקים לי ולא נעים – זה ברור. זה שהחיים שלי היו בחו"ל, הם היו בחו"ל. שמרתי בכוונה על שקט תעשייתי, לא קרה כלום. לא מתי, לא התאבדתי, לא ברחתי, אני לא גר אצל חברים ולא גר אצל אחותי ואצל המשפחה שלי בבני ברק, שאיתם אני לא בקשר. אין לי מקורבים וקרובים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן