הסלמה נוספת בין ספיר קשתי לאבירן שמואל

העונה הנוכחית של הישרדות, כהרגלה לא מפסיקה לייצר כותרות. הפעם, מדובר במשתתפי הישרדות שהגיעו לאותו האירוע ולא הסתירו את המתח העצום בינהם. מערכת פורטל "עומרי חיון" עם כל הפרטים

גם הגשמים הכבדים ביותר לא יעצרו את הסלבס המקומיים מהגעה לאירועים מתוקשרים הכוללים כמובן גם מתנות. אז הפעם, מדובר באירוע של מותג איפור אשר התקיים אתמול (ד'). נציין כי כל הידוענים בילו, דיברו והצטלמו זה עם זו, האווירה הייתה ממש "כיפית" ומדהימה. ואז, הגיעו ספיר קשתי ואבירן שמואל, שפחות התלהבו לראות אחד את השנייה.

שני השורדים, התבקשו לעמוד יחד לטובת תמונה משותפת, בקשה זו פחות נשמעה להם. למערכת האתר נודע כי אפילו לא היה בינהם גם שלום קר, אז ניתן להניח שקשתי ושמואל סוחבים משקעים שמלווים אותם עוד מצילומי התכנית בפיליפינים. מי שהסכימה לעמוד לצד שמואל הייתה בת הזוג החדשה צליל ז'ינו. השניים הכירו בחופי ישראל, המקום האהוב על אבירן כמובן. בכל אופן, כולנו בפורטל, תקווה כמובן שהזוגיות הזו תצלח ותפרח.

עוד במהלך האירוע, קשתי החליטה "להעניק" ראיון לאחד מן ערוצי התקשורת ואמרה כי "אני תמיד הייתי קרובה לדת, אני לא חרדית אבל אני אדם מאוד מאמין ואני מאמינה שהכל מעת השם. אני מכבדת את כל הדתות, אבל זו האמונה שלי" כך ענתה כאשר נשאלה על תהליך ההתחזקות שלה.

התשובה הבאה היא לגמרי "פוליטית", כך ענתה על שאלת השאלות, איך היא מצליחה לייצר רעש ובאזז תקשורתי סביבה גם במהלך צילומי התכנית וגם לאחר סיומם "האמת שלצאת מתוכנית ריאליטי ולהיות בן אדם שהוא יותר מוכר לעיני כל, תמיד יש בכל דבר טוב גם את הרע, אני לוקחת מזה רק את הטוב, גם את הביקורת הפחות טובה אני אומרת תודה על פינוי הזמן עבורי ואני משתדלת לנצל את הפלטפורמה הזאת לדברים הכי טובים שיש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן