דניאל גרינברג: "אני בוכה לא מעט"

גרינברג, השיקה בסוף השבוע שעבר מותג אופנה חדש לילדים. המותג, נושא את שמה של בתה, אלא שהביקורות לא איחרו להגיע וכעת, גרינברג מגיבה בפירוט וחושפת את הכאב הגדול שלה

הדוגמנית וגרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג השיקה במוצ"ש את העסק החדש שלה לאופנת ילדים ושמו "מיאל", על שם בתה הבכורה יחד עם הזמר אייל גולן. אלא שהביקורות על המחירים לא איחרו להגיע. בין היתר נכתב: "סט פוטר לילד (ילד, שמנגב את הידיים עדיין על הבגדים בזמן האוכל, כן?) ב-350 ש"ח. סורי אני לא רואה איך אני כאמא וכמשפחה עם משכורות הרבה מעל הממוצע קונה בסכום הזה".

הדוגמנית לא התעלמה והגיבה לאתר חדשות מוביל כי: "המותג 'מיאל' השיק קולקציית אביב במוצ"ש. קולקציית ביכורים לתינוקות וילדים עד גיל תשע. בעולם האופנה שבו יש תחלופה גדולה ואיכות משתנה ולרוב כזאת שמוזילה את המוצר אך פוגעת באיכותו, היה חשוב לנו ליצור מוצרים שמחזיקים לאורך זמן ושהם טיימלס. אנו מכבדים כל כיס ואת יכולתו, נשמח לראותכם אצלנו באתר ולהלביש את הקטנטנים שלכם".

בנוסף לתגובתה הרשמית, גרינברג החליטה גם לספק תשובות באינסטגרם האישי שלה והתייחסה לסערה שעוררה עם עליית המותג וענתה: "סכומים זה עניין יחסי ויש פה עניין, כי יש המון נשים שרכשו וגם שלחו חברות אחרי שהרגישות את האיכות … מצער אותי שרוב ההודעות שאני מקבל מהקהל שלי, שאני כל כך אוהבת, הן 'הכל נראה וואו ואני מתה לרכוש וכל כך חיכיתי אבל לצערי אני לא יכולה להוציא סכום כזה'. זה מובן, לא כל אחת יכולה להרשות לעצמה ואני מכבדת כל אחת ואחת. כי אתן באמת לפני הכל, אתן אשכרה בניתן איתי את הפרויקט שלי והייתן ואת עדיין חלק מהיום יום והתהליך שלי. כפי שציינתי, העניין בבדיקה ואנחנו בוחנים מה ניתן לעשות עבורכן במסגרת היכולות של המותג".

בנוסף, גרינברג נשאלה על החשש מאי הצלחה של המותג ובחרה לענות: "המותג כבר מצליח ויצליח יותר בעזרת השם. אני בתחילת הדרך ובלי לעבור דרך לא נגיע למקום הבטוח. לאט לאט, כל עוד הטענה היא לא כלפי הדגמים שלי והאיכות, אלא כלפי המחירים, אני בסדר עם זה". עוד התייחסה גרינברג לתגובות הרעות והשיבה: "תגובות רעות הן מאנשים רעים ואנשים רעים לא יצליחו להגיע אליי, כי אני כבר מזמן לא מתרגשת ממה יגידו. הדבר היחיד שהפריע לי זה הרצון של העוקבות שלי לרכוש וחוסר היכולת. אני ביומיים מאוד מעורבים וגם בוכה לא מעט כי אני גם בן אדם ואני מתפרקת לפעמים וכי זה מצב שבאופן אישי מובן לי ודחוק אותי לפינה". גרינברג נשאלה גם על הקשר הטוב בין האקסיות של אייל גולן, רוסלנה רודינה ואילנית לוי, ואם היא מתבאסת שהיא לא בקשר טוב איתן, וענתה: "להפך. משמח אותי. אני בקשר מכבד ומעריך עם כולם, וכל אחד במקום שלו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן