צפו: ג'ובאני רוסו איים ברצח נגד אייל גולן -"לך לזדיין בתחת אני ארצח אותך"

לאחר שאייל גולן התרגז למשמע דבריו של ג'ובאני רוסו, הוא החל להקניטו: "רק סרביה, סרביה יקחו לכם את האליפות, את גביע העולם ויזיינו אותכם גם כן, סרביה, סרביה, סרביה", רוסו החל להתרגז ואיים: "זה לא ייגמר טוב, אייל, לך תזדיין שמעת? אל תגיד לי את זה, לך תזדיין בתחת, יא מזדיין אל תגיד לי ככה". כל הפרטים

אחרי דרמת ההדחה של שייע פייגנבוים המאמן, הדרמות בעונת העשור של גולסטאר מרוקו לא נפסקות והפעם, המאמן אייל גולן ואלירז שדה מתאחדים נגד המאמן החדש ג׳ובאני רוסו שמחליף את שייע פייגנבוים שהודח והעימות יצא משליטה והדרדר לאלימות מילולית קשה (תוך כדי אמירות הומופוביות חשוכות לכאורה מצד רוסו) עם חשש לפגיעה פיזית.

רוסו אמר לחברים: "אני אגיד לכם משהו עכשיו", שדה השיב לו: "אל תגיד לי כלום נשמה, עם כל הכבוד, מי אתה שתגיד לי שב בשקט", רוסו השיב לו: "סע סע". במעבר בין הקטעים מסביר שדה: "ג'ובאני רוסו היקר, אתה לא בעל הבית, מבחינתי אתה גם לא מאמן, בטח לא שופט, יושר זה משהו שלא קשור אלייך. האלימות שלך מזעזעת, הבריונות הזו לא מקובלת, אני לא יכול לראות אותך כמאמן ובקושי כשחקן יכולתי לסבול אותך".

רוסו פנה אל רז זהבי ואמר: "אני לא ראיתי פאול, שאלתי אותך ואמרת לי לו", זהבי אמר: "לא שאלת אותי את השופט". אייל גולן התפרץ לעברו וצעק: "אני צעקתי פאול מספיק, אני צעקתי פאול, שמעת? יאללה לך חפש מי יזיין אותך", רוסו אמר: "יאללה זה לא ים פה, יאללה לך לך מפה".

כאן גולן התרגז והחל להקניט: "רק סרביה, סרביה יקחו לכם את האליפות, את גביע העולם ויזיינו אותכם גם כן, סרביה, סרביה, סרביה", רוסו החל להתרגז: "זה לא ייגמר טוב, אייל, לך תזדיין שמעת? אל תגיד לי את זה, לך תזדיין בתחת, יא מזדיין אל תגיד לי ככה". בקטע המעבר התעצבן: "כוסעמק ערס יא מטומטם, אתה מת, מת, באמא שלי מת, בלי ראש".

רוסו אמר לגולן: "בוא אני ואתה מכות, בוא מכות", מוקי סיפר: "בלאגן על המגרש, בין המאמנים", אלירז הוסיף: "עוד אימון מתפוצץ, לא מסתיים ומתפוצץ בצורה מזעזעת בגלל ריבים וויכוחים, ג'ובאני רוסו חיסל את נבחרת גולסטאר מרוקו", ליאם גולן אמר: "חייב לעשות לזה סוף, זה לא יכול להמשיך ככה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן