לא רואה אף אחד ממטר: עומר אדם לא מציית לחוקי דובאי ומסתבך!

4 שנים הזמרת ביונסה לא הופיעה. אירוע מיוחד גרם לה לשבור את שיגרת חייה, והיא החליטה לקיים הופעה. האירוע המדובר הוא פתיחת מלון אטלנטיס רויאל המפואר בדובאי, כאשר הכוכבים הישראלים הגיעו בעוד שכולם קיבלו הודעה כי חל איסור לצלם, הזמר עומר אדם העלה וידאו ללא חשש לאינסטגרם שלו אותו נאלץ למחוק מהר, אבל אז יעל שלביה הסתבכה בעצמה. כל הפרטים

לאחר שהוציאה לאחרונה את האלבום החדש שלה, הזמרת ביונסה חזרה בשבת האחרונה להופעה ראשונה מאז 2018. הלוקיישן, מפתיע במיוחד ויוקרתי ביותר, דובאי. הופעתה התקיימה במסגרת אירוע הפתיחה של מלון אטלנטיס רויאל, שהוקם בעלות מפלצתית של 1.4 מיליארד דולר. אבל מי שעשוי להסתבך בגלל ההופעה הזו הוא הזמר עומר אדם.

האורחים בהופעה התבקשו לא לצלם או לתעד את האירוע הנוצץ של הכוכבת. יתרה מכך, צוות ההפקה הוציא הוראה מפורשת למבקרים לא לצלם ואפילו קיבלו תיקים מיוחדים כדי לשים בהם את הסמרטופנים שאמורים היו להשאר שם עד תום המופע. אלא שכמובן הסרטונים דלפו ועלו לרשתות החברתיות, כולל אצל עומר אדם שבלי חשש שיתף קטע מההופעה בסטורי שלו.

הזמר הישראלי נאלץ מהר מאוד למחוק את הסרטון שהעלה שכן הוא עבר על החוקים וגרם לבעיה. בנוסף, גם הדוגמנית יעל שלביה העלתה סרטון דומה מתוך ההופעה והיא לא מחקה אותו במיידית בניגוד אליו. האם הזמר יספוג בעקבות העבירה על החוק? נמתין ונחכה.

כאמור, שני השגרירים שלנו בדובאי, עומר אדם ויעל שלביה, הגיעו להופעה, ועל הדרך, עומר אדם גם תועד ברחובות דובאי שהוא מבצע בליווי סקסופון את הלהיט הגדול All of me של ג'ון לג'נד, בביצוע שבוודאי יגרום לרבים כאן בישראל להתגעגע לכוכב הגדול, שהפעם היה בצד של הקהל בהופעתה של ביונסה. אגב, הופעת הענק הסתיימה במופע זיקוקים מרהיב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן