הלם: עקב המשבר ב"הישרדות" מתמודד התוכנית עזב את הארץ לתאילנד

דניאל ציוני המתמודד אשר פרש מהישרדות, החליט לברוח מהארץ: "קיבלתי אש ולהבות מהקהל. אני גאה בפרישה ובדרך שלי. החלטתי לקחת ברייק ופשוט לטוס. להתנתק קצת כדי לחזור חזק ומחובר. אני בז לקומץ מרימי הגבה ונוטרי הטינה תתקדמו ובזריז, זה רק משחק. תמצאו חיים". כל הפרטים

השורד דניאל ציוני, הימם את משתתפי הישרדות ואת הקהל בבית כשהחליט בפרק ששודר בסוף השבוע האחרון ברשת 13 לפרוש מהתוכנית, למרות שמקומו במשחק היה בטוח ומי שצפוי היה להיות מודח הוא השורד גיא רוזן.

ציוני חשף כי הוא עוזב את הארץ, זאת לאחר שהגיע ביום ראשון האחרון למשחקה של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר מול הפועל ירושלים, וחטף אש מהקהל. בראיון לגוף תקשורתי הוא שיתף ואמר כי: "ביום ראשון האחרון הלכתי למשחק של מכבי חיפה בסמי עופר ובמקום לחוות פאן ואקספיזם מהטירוף שהתרחש בפרק האחרון, קיבלתי אש ולהבות מהקהל. אמרו לי: 'מכרת את הנשמה שלך. בגדת בחברים שלך' וכדומה".

ציוני הוסיף עוד כי: "אני מבין את המומנט שזה קרה, אני ער גם לתחושות של הצופים אבל לא הגעתי כדי לרצות אף אחד ואני גאה בפרישה ובדרך שלי. החלטתי לקחת "ברייק" ופשוט לטוס. להתנתק קצת כדי לחזור חזק ומחובר. אני מודה לכל המחבקים בתגובות ובאינספור ההודעות שאני מקבל ובאותה נשימה בז לקומץ מרימי הגבה ונוטרי הטינה תתקדמו ובזריז, זה רק משחק. תמצאו חיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן