נערה בת 16 חושפת: "שי אביטל תקף אותי מינית והבטיח שהשתתף בהישרדות"

לפני ארבעה חודשים עולם הבידור חווה טלטלה כשאחד מסוכני הדוגמניות המוכר בתעשייה, שי אביטל, זכה לעמוד במרכזם של שני תחקירים בשני הערוצים המסחריים. עכשיו עוד תלונות הגיעו נגדו וגם נטע אלחמיסטר בתמונה

נטע אלחמיסטר, שהייתה במשך שנים הדוגמנית המובילה של סוכן הדוגמניות זומנה לתת עדות במשטרה. זו הפעם הראשונה שאלחמיסטר התבקשה למסור עדות על מי שהיה במשך פרק זמן ממושך הסוכן שלה לכל אורך התקופה.

בנוסף, מתלוננת חדשה מעולם הריאליטי טענה כי אביטל תקף אותה מינית במהלך מסיבה בעת שהייתה קטינה: "חברה שלי הייתה דוגמנית אצל שי, ויום אחד היא ביקשה שאבוא איתה למסיבה של הסוכנות. הגעתי ושי ניגש. הוא אמר 'בואי תעברי אליי, הסוכנות שלי יותר טובה'. אמרתי לו שאני לא יודעת, הייתי ילדה קטנה. כל שנייה הוא בא אליי ונתן לי דרינקים. אני זוכרת ששתיתי כוס וודקה רד בול, לא השתכרתי חלילה או משהו כזה – זאת הייתה כוס אחת".

עם פיצוץ הפרשה נטע אלחמיסטר, הדוגמנית המובילה של סוכן הדוגמניות שי אביטל, הודיעה לתקשורת כי היא נפרדת מניהולו בשל העדויות השונות על התנהגותו המינית הפוגענית, לכאורה. בנוסף נפתחה חקירה במשטרה בזמן שאביטל עצמו טס לחו"ל וטען שזה נסיעה מתוכננת מראש ולא בגלל התחקירים ברשת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן