חשיפה מטורפת! הפקת "הישרדות" שיקרה לכם בפרצוף! חצי מהשורדים מכירים מהבית

למרות העובדה שלכאורה השורדים בהישרדות מעולם לא ראו זה את זה, מתברר כי לחלק מכובד מהם יש היכרות מהעבר הלא רחוק – האיפה הייתה ההפקה בזמן האודישנים ומה קורה שם?

בתכנית הישרדות ידוע לכל כי אסור לשורדים לספר שהם יוצאים לתוכנית או לדבר ולהתייעץ אם אף אחד. בחוזה שהם חתמו עליו זה נחשב הפרת הסכם עבורו יקנסו בסך של חמישים אלף ₪  אבל על פניו נראה כי החוזים לא מרתיעים אותם יותר מדי.

מדוע ? שימו לב לזה: מתברר כי סהר כהן למד עם אשתו של השורד לשעבר יוסי בובליל, שהוא גם פאנליסט בתוכניות בוקר שעוסקות ב"הישרדות" והוא גם חבר של השורדים מאור שושן ואבירן שמואל.

אותו סהר קיבל כמה טיפים מבובליל שכבר התנסה בעברו על האי, וגם שוחח טלפונית עם מאור שושן לפני השידורים. מה עוד? מתברר כי סהר מכיר את טניה לאורן לפני התוכנית, כי אותה טניה שיתפה פוסט עסקי של סהר. הוא ניסה ליצור קשר עם טניה רגע לפני שיצאו אל האי.

בנוסף, אותה טניה גם מכירה מגיל צעיר את הדוגמנית מאיה קיי כאשר גם דניאל ציוני וגל רובין מכירים מלפני התוכנית.  קייסי זפטה גם סוג של חברה של מאיה קיי, כשהייתה הבוחנת של הדוגמנית בצבא.

נמשיך קדימה: דורין דותן, התחתנה עם בחיר ליבה חצי שנה לפני צילומי "הישרדות". בין האורחים בלטו ספיר קשתי וגם מאיה קיי. שלושת החברות גם התחילו את צילומי הריאליטי באותו שבט ובברית שכרתו יחד.

אל החבורה חבר נבו שמיר, אשר יש  לו הכרות עם בעלה של דורין דותן. זה לא תם פה: ירדן זוהר מכירה את טל מורד ואת אביו, לפני "הישרדות", וגם הם זכו להיות באותו שבט אז מה בדיוק קורה שם? להפקה התשובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן