נטשה חליל מ"הישרדות" חושפת את הסוד הגדול והמטלטל של חייה

אחרי שנטשה חליל העלתה פוסט בו שיתפה שהוא מסוקרנת מאד לגלות מי רימה אותה והיה נאמן לה מצד שני היא החליטה לדבר ולחשוף פרטים מעניינים על העבר שלה

הישרדות: הדמות המעניינת של נטשה חליל על המסך שלנו גרמה לה לדבר על העבר שלה ולהבין מה הביא אותה למה שהיא היום. היא חשפה: "החיים הפכו אותי קשוחה. אבל בתוך תוכי אני מאוד רגישה". עוד אמרה: "הקשיחות שלי היא הגנה כדי לשמור על עצמי. אם אני אוהבת מישהו אלחם בשבילו. לא באתי במטרה להנהיג, אין לי את הצורך הזה אבל אני בעד ניצחונות כדי להגיע כמה שפחות למועצת השבט".

על היד שלה: "נגרם לי נזק ביד ברגע שיצאתי מרחם אימי, והיא לא בתפקוד מלא. כילדה קטנה לא קראו לי בשמי אלא 'יד עקומה' ומאז שאני זוכרת את עצמי במקום להיות עסוקה בלימודים, הייתי עסוקה בלהילחם ולהגן על עצמי. עשו עליי חרם, ועם היד הקצרה שלי הלכתי מכות עם בנות ועם בנים ולא ויתרתי להם. כשהגעתי לכיתה ד' כבר היה לי כבוד עצמי עד כדי כך שכולם פחדו ממני וניסו להתחבר אליי".

כאמור, נטשה חליל מתמודדת העונה החדשה של הישרדות היא בעלת מכון יופי מרמת אביב. היא נולדה באוקראינה ועלתה לארץ לבד אחרי שעבדה בכל מיני עבודות מזדמנות עד שהגיעה לעבוד בסופר, שם פגשה את מי שלימים הפך להיות בעלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן