ליטל סמדג'ה נגד הפקת הישרדות: "נשברתי נפשית והתרסקתי בגלל העריכה"

הפקת הישרדות שוב עולה לכותרות והפעם ליטל סמדג'ה נגדה. בראיון היא מדברת על הדיכאון שחוותה, על הסצנריו שלטענתה בחרה ההפקה להציג, ואף חשפה שאף אחד לא נותן לה הזדמנות בתעשיה. מדוע?

כוכבת הישרדות לשעבר חווה פגיעה קשה בפרנסה שלה ועכשיו היא מדברת. מתברר כי ליטל סמדג'ה נגד הפקת הישרדות: "אני לגמרי מבינה את השורדים גם אני הייתי מאוד מאוכזבת מהישרדות, כי הם הציגו אותי לפי הדמות שרצו לייצג. הייתי האמא היחידה עם ילדים קטנים, הייתי מלאת רגש,  אדם שמאד מחבק ואוהב אנשים ולא הראו שום צד כזה רך ורגיש שלי על האי ורק לקחו רגעים קשים שלי עם תגובות קיצוניות, בכל זאת היינו בסיטואציה מאוד קיצונית, וערכו אותם בקטעים אחרים שלא מתאימים".

עוד אמרה: "הציגו אותי בצורה מגמתית כאדם מאד כועס, שרפו אותי כדמות שנויה במחלוקת וקוטלגתי כערסית. הם לא שמרו עליי. כעסתי מאוד,  אנחנו היינו תחת הפקה מסודרת, אמור להיות לנו אמא ואבא, חוזה לא אמור לעבוד רק לצד אחד אלא לשני צדדים".

לסיכום חשפה: "למען הרייטינג לא היה איכפת להם לדרוס את כולם בדרך. הייתי בדיכאונות, במהלך שידורי התוכנית וגם הרבה זמן אחריה. לקח לי המון זמן לחזור לחיים הרגילים שלי. את לא מבינה כמה סבלתי. אני לא יכולה לתאר כמה זה השפיע עליי בחיי האישיים עם הילדים והמשפחה. תייגו אותי כאדם מסוים וזה לא תואם למציאות. לא היה לי לווי פסיכולוגי, מטעם ההפקה. פשוט שרפו אותי לטובת רייטינג… אני 12 שנה בתעשייה, הייתה לי עבודה, אבל אחרי 'הישרדות' הכל הלך לעזאזל כי אף אחד לא נתן לי הזדמנות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן