לפני ואחרי! קבלו תמונות של קייסי זפטה מ"הישרדות" פחות 50 קילו!!

לפעמים מאיה קיי חשה בחוסר ביטחון מוחלט בכל הנוגע למראה החיצוני שלה ועכשיו היא מדברת על התקופה הקשה בחייה וגם על זה שלהיות דוגמנות זה לא כזה פשוט – אתם מסכימים
איתה?

קייסי זפטי מדברת על הכל: כוכבת הישרדות חשה בחוסר ביטחון מוחלט בכל הנוגע למראה החיצוני שלה ועכשיו היא מדברת על התקופה הקשה בחייה: "אני ממש לא חושבת שמדובר עדיין בכמה את שוקלת. הבעיה האמיתית שבאמת שקשה להודות בה- שזה לא עניין של ״מטרות״ או ״שאיפות״, אלא התעסקות אובססיבית בלרצות את הסביבה".

עוד חשפה: "את הבן זוג שאולי לא מתאים לו פתאום ומעיר לי, את הילד שאולי יידלק עליי אם ארזה חמישה קילו, את אמא שמתביישת מחברות שלה מה יגידו עליי, את החברות בכיתה שקראו לי ״שמנה״ ועכשיו אני כועסת על עצמי. או אם ראיתי סרט ואת התפקיד של האדם המרושל- מגלם אדם מלא, ועושים ממנו צחוק כי זה פשוט קל וכיף.

ולפעמים אני חושבת איזה כיף היה אם לא היו ממציאים את המראה, חתיכת זכוכית יפה ומעצבנת, שמגיעה בכל הצורות, לפעמים מעוטרת, לפעמים ממוסגרת, לפעמים היא פשוט תלויה בכל מקום, וכמה שהיא רק צריכה להראות לנו את העולם כפי שהוא, אבל בפועל היא מייצרת שפיטה ותחושות רעות".

היא המשיכה: "אני כבר ממזמן יודעת (ומנסה להעביר את זה הלאה) שהמסר שלי הוא בכלל לא קשור ל- ״שמן או רזה״, המסר הוא שכמו שאני, זה עכשיו מושלם. ולפעמים את יכולה להיות גדולה או קטנה, שמחה או עצובה, אבל בסופו של דבר אנחנו העולם, ואין לנו מספיק זמן לבזבז על רגשות אשם".

קייסי סכמה: "לפעמים אנחנו חיים בסביבה שדורסת אותנו, מקפלת אותנו בתוך עצמנו, שתגיד לנו כמה אנחנו טועים, ומה אכפת לי ממנה בעצם? חשבתם פעם על האנשים החזקים בעולם? כי רובם- בכלל לא עונים לאידיאל היופי של ״הצלחה״, מביל גייטס שהיה ״חנון״ ולא מהמגניבים ועד מסי שבכלל לא נתנו לו סיכוי ושנשאר נמוך, אז בפעם הבאה שמישהו יעיר לי, או יחשוב שהוא מכיר אותי יותר טוב ממני, אני אסתכל במראה ובמקום לשבור אותה לרסיסים, אני אבריק אותה בשביל להסתכל על עצמי טוב יותר, לחייך ולהגיד תודה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן