דרמה בערוץ 12: אירוע טרגי בשיא חודש תשיעי קרה להגר משה מ"חתונה ממבט ראשון"

הגר משה נמצאת בהיריון מתקדם (הלידה צפויה החודש), והיא נראית ונשמעת מאושרת מאי פעם. אמש היא חשפה כי היא ובן זוגה, ניר פור, מצפים מאד ללידה וסיכמה את שנת 2022.

הגר משה במסר מרגש: היא נמצאת בהיריון מתקדם כאשר נראית ונשמעת מאושרת מאי פעם: "אני מרגישה שאני מרחפת על ענן ולא מצליחה לעבד את כל מה שקורה סביבי. איך אפשר לעכל את זה שאני עומדת להגשים את החלום הכי גדול שלי ולהפוך לאמא, שאני וניר עומדים להפוך למשפחה? זה ממש מעבר לפינה, וזה מטורף ומרגש ובלתי נתפס".

עוד כתבה: "זו הייתה שנה מדהימה עבורי, לחוות הריון לראשונה בגיל 42 עם כל מה שמתלווה לכך… לעבור מדופק, לסקירות תקינות, ללהרגיש תנועות עובר ולתת לעצמך לאט לאט להאמין שזה באמת קורה. זו גם הייתה שנה של התמודדות עם קשיים, חלקם שלי וחלקם של היקרים לי מכל, תזכורת לכמה הכל שברירי ועדין בחיים, ושבאמת הכי חשובה זו הבריאות- ואיזו ברת מזל אני שאני עטופה בכל כך הרבה אהבה שמרככת כל כאב".

לסיכום ציינה: "לא להכל יש סיבה, ולא את הכל אפשר להבין, ולפעמים עדיף לשחרר ולהמשיך קדימה. אני מאחלת לנו קודם כל שנה של בריאות. שזו תהיה שנה של התרגשות בלתי נגמרת, שנה של פעמים ראשונות, שנה של אהבה ושל צחוק ילדים. הלוואי שאני אדע לשמר את תחושת ההודיה העמוקה שאני מרגישה היום, שאצליח להזכיר לעצמי כל יום מחדש ששום דבר מכל מה שקורה לא מובן מאליו, שאדע לקחת את הכל בפרופורציה ולהבדיל בין עיקר לטפל, ושאדע להקיף את עצמי באהבה ולהתמקד באהובים לי מכל."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן