נקרע הלב: עברה הקשה של כוכבת "הישרדות" טניה לאורן נחשף

טניה לאורן, בת 22, במקור מירושלים, עכשיו מראשון, זמרת ודוגמנית – בעבר היא השתתפה בלהקת 'פורמולה'. הופיעה בארץ בתת מצוות. עכשיו היא יוצאת לסולו, ומשתתפת ב'הישרדות'. אז מה קרה לה בעברה?

עברה הקשה של טניה לאורן נחשף.  היא גדלה בירושלים, עכשיו מראשון לציון, זמרת ודוגמנית אבל לא שוכחת את מה שקרה לה: "עברתי בריונות מאוד מאוד קשה, בגלל שנולדתי בירושלים, הייתי בסביבה די מזרחית. פחות קיבלו את זה שאני האשכנזיה היחידה, או הרוסיה, לא משנה מה".

עוד אמרה : "תמיד היו חרמות, הייתי נשארת לבד, מכות, בריונות ממש ממש קשה קללות של 'רוסיה ככה וככה', 'אוכלת חזיר'. דברים כאלה, זה הגיע למצב מאוד קשה בחיים. רגע המעבר שלי, שפתאום כל החיים שלי השתנו, זה שנכנסתי לכל התעשייה והדוגמנות וגיליתי את עצמי מחדש".

על ההיחלצות: "אני מברכת על כל מה שעברתי בילדות, כי בזכות זה פשוט נהייתי חזקה, לא פראיירית, למדתי איך לעבוד עם בני אדם, עם כל התגובות. היה רגע אחד קריטי בו אני עוד לא יכולה לשתף. היו המון עליות וירידות, בוקר אחד אתה מתעורר, בצהריים אתה כבר לא שם, הכל משתנה". על הישרדות אמרה: "באתי לשם יחסית מפונקת, באתי להשתנות, להתבגר, ואני שמחה שנכנסתי בן אדם א', יצאתי בן אדם ב'. התבגרתי, התעשתתי על עצמי, הבנתי מה קורה בחיים, ואני מברכת על זה מאוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן