פצצו אותה! זוכת "הישרדות" – אלה אייבינדר עברה ניתוח חירום באףףףף!!

הימים הראשונים הקשים של אלה אייבינדר עברו מאז הניתוח ואמש היא חשפה תמונות של פניה, סיפרה על מה שנאלצו הרופאים לעשות בכדי לתקן את הטעויות הקוסמטיות והרפואיות שנעשו.

השורדת לשעבר דיברה על מה שנאלצו הרופאים לעשות בכדי לתקן את הטעויות הקוסמטיות והרפואיות שנעשו: "הרדמה מלאה זו הפוביה שלי. שלא תחשבו שאני אוהבת לעשות ניתוחים. לא רציתי לעבור שום ניתוח עוד פעם, אבל אני לא אשמה שהרופאים שנפלתי עליהם סנדלרים".

עוד הסבירה: "לא רק שזה היה עשוי מכוער, זה גם גרם נזק לבריאות. כל פעם שאני צריכה לעבור הרדמה, אני נכנסת לחרדה. הפעם תפסתי יד לאחות ואמרתי 'תשבעי שלא אמות'. כשהתעוררתי מההרדמה הייתה לי הרגשה שחזרתי לעולם אחר. חשוב להבין שהסכנה שיקרה משהו מאוד נמוכה".

על הקשיים: "יומיים ראשונים רציתי למות. שאלתי את עצמי למה עשיתי את זה. היה כל כך קשה לנשום דרך הפה, עכשיו התרגלתי. ביום חמישי מוציאים לי את כל התחבושות ואוכל לנשום. תוצאה סופית אחרי שנתיים".

עוד ציינה: "שנה ראשונה יהיה מאוד נפוח, כרגע אי אפשר לראות כלום. ביום חמישי מורידים לי את הסיליקונים מהאף, ומחליפים גבס. ובעוד שבוע, בארץ, אני מורידה את הגבס השני. נראה לי שאני היחידה שביקשה להשאיר אף גדול. כולם היו בשוק כי מלא פעמים אמרתי לא לקצר לי את האף, לא לעשות אותו קטן. אמרתי שאני רוצה אף טבעי, וקצת להרים לי את הקצה. הכי פחדתי שיצא לי אף חזירי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן