שרונה מרלין מ"חתונה ממבט ראשון" עברה הפלה – התינוק שלה מת!!!!

כוכבת העונה השנייה של "חתונה מבט ראשון", שרונה מרלין, חשפה כי עברה הפלה אחרי שרק לפני כשנה וחצי נישאה לבן זוגה יניב לקונישוק – כעת היא חושפת את האובדן באומץ לב.

שרונה מרלין עברה הפלה וכעת היא חושפת את האובדן באומץ לב: "אחרי מלחמות עם עצמי ובפחד ממחשבות 'שירחמו עליי' או ינסו לנחם אותי, החלטתי לשתף את מה שהרבה נשים עוברות אך לרוב משתיקות (ובצדק)".

עוד כתבה: "אם מדברים על צבעים, השנה האחרונה עבורי הייתה צבועה באפור וורוד, עליות ומורדות, כשבתוך כל המערבולות שעברנו חיכיתי שאגיע לחוף המבטחים ואוכל לשתף", המשיכה מרלין. "רק שלפני שבועיים הכל נצבע בין רגע שחור. מהרגע המאושר בחיי בו הייתי מוכנה לספר לעולם שאני בדרך להיות אמא, התבשר לי שהעובר שלנו דמם. באותו רגע העולם שלנו דמם. איך מישהו שלפני רגע חי בתוכי שלושה חודשים ופעם בחזקה, בשנייה אחת מת?".

על הכאב: "מעבר לכאב הפיזי (שכמותו לא ברא השטן), גבר עליו כאב הלב שלא הרגשת מאז שאיבדתי את אבא. הפחד שלי מאובדן מכה שנית והפעם מתוכי. שוב שאלות קיומיות, אשמה, כאב, פחד וכישלון, מלווים בבכי אינסופי. ואז השקט שאחרי הסערה. היום אני יכולה באמת להבין מה היא עוצמה של אישה".

על האובדן: "מי שחווה אובדן ידע שכמו במוות, אין דרך לנחם או מה לומר, כי לא, לא הכל לטובה ולא, זה לא צריך לקרות כדי שמשהו טוב יותר יגיע. ולא, אני לא תמיד צריכה להיות חזקה וזה ממש בסדר. אבל כן, זה יעבור ולצד הכאב שעם הזמן ידעך (אך לא יישכח…) יגיע זה שימלא אותי מחדש. עד אז, אני פשוט רוצה שיבינו למה בשנה האחרונה קצת התרחקתי, פחות דיברתי או שיתפתי, לא הצלחתי להכיל את האנשים הכי קרובים אליי כמו תמיד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן