מאיה קיי מ"הישרדות" חושפת את האמת המזעזעת: "זאת הבחורה הרעה שמנסה לגנוב לי את טל"

הדוגמנית מאיה קיי ששמה הפך להיות מוכר בשנה האחרונה עם שמועות על רומן עם יהונתן מרגי לאחר שצילמו קליפ יחד, מדברת עכשיו על הקשר של עם טל מורד ונראה כי זה משהו רציני מאד

רגע לפני שהעונה החדשה של "הישרדות" עולה לאוויר, מאיה קיי דיברה ביום צילומים ביחד עם טל מורד. היא דיברה על החוויה, האהבה הגדולה שיצאה לה מהאי, טל מורד, שעברו לגור יחד בשבועות האחרונים ומה השלב הבא: "זה מלחיץ, כמו כל דבר חדש. זה מרגש כי זה משהו שעשיתי וזו הייתה החוויה הכי מטורפת שעברתי בחיים, אז אני מחכה לחלוק את זה עם העולם".

עוד אמרה: "טל מדהים, הוא מתנה לכל החיים. למרות שהחוויה הזאת תבוא איתי עד סוף החיים שלי, יש לי מישהו בבית שאני יכולה לשתף אותו ולדבר איתו על קשיים שלי. זו מתנה לגמרי שיש לי מישהו לדבר איתו על החוויה הזאת".

לסיכום ציינה: "טל ואני הכרנו ממקום מאוד נמוך בחיים שלי ושלו. כשזה זה, זה זה – מרגישים. גירדנו אחד את השנייה מהרצפה שם. עברתי מיבנה לתל אביב, אני בסך הכל בת 20. זה ממש לא מובן מאליו לא מבחינת יכולת ורצון, אז לקחתי את זה על עצמי בתור מישהי שחיה חיים של בן אדם שהוא לא יחד כל כך. חתונה?  ממש לא. אני רק בת 20 וזה אפילו לא בכיוון. אני רוצה להתחתן אבל לא בשנה, שנתיים שלוש. אני רוצה להתחתן כשיגיע זמני להתחתן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן