מעין דורי מ"חתונה ממבט ראשון" חושפת: זאת עובדת ההפקה שבן החתן שלי היה בוגד בי איתה"

כוכבת "חתונה ממבט ראשון" מעין דורי, נכוותה מבן זוגה לתכנית, בן אביבי, אבל עדיין מאמינה באהבה: "פתאום נהייתה לי סקפטיות מהאפליקציות. היו לי הצעות, חלקן גם מיניות, מישהו הציע להיות השוגר דדי שלי תמורת 7,000 דולר בשבוע. אבל הרגשתי שאני לא יודעת איך להכיר מישהו חדש".

מעין דורי לא מצאה את האהבה של חייה בריאליטי אבל כעת מחוץ למסך היא עושה את כל המאמצים כדי להצליח במשימה כשהיא בגיל שלושים. במהלך הראיון הוא חושפת פרט אחד פיקנטי ומעניין במיוחד על הצעה מגונה שקיבלה.

שימו לב לזה: "מישהו הציע להיות השוגר דדי שלי בתעריף של 7,000 דולר לשבוע. יש לי וידוי, לא יצאתי לדייט ולא חזרתי לאפליקציות ההיכרויות מאז שהתוכנית הסתיימה. זה לא פשוט לחזור ללופ הזה של הדייטים".

עוד אמרה: "עוד לפני התוכנית עייפתי מדייטים. זה לא קל כל פעם מחדש להכיר, לצפות, לפנות זמן, להיפגש ובסוף להתאכזב. ושוב ושוב ושוב…תחשבו שהדבר הפך לעוד יותר קשוח עבורי כשהפכתי להיות פתאום דמות מוכרת. מה שבכלל מנע ממני לקום ולצאת לדייט עם אדם זר. אם בן היה רק בספקות, לא הייתי מתאהבת בו. היה לי קשה עם ההתנהלות של בן אחרי הפרידה. בדרך כלל אחרי הפרידות מהאקסים שלי, נשארה לי פינה חמה בלב. פה דאגו לשרוף את הגשר"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן