עומרי חיון חושף! תכירו את 18 השורדים האנונימיים והחדשים שמשתתפים ב"הישרדות"

בעוד עשרה ימים הישרדות תעלה שוב על המסך שלנו כאשר 18 שורדים חדשים ממתינים לעליית העונה החדשה שמכילה ברובה שמות אנונימיים לגמרי. עתה, כשנכנסו לחורף, אפשר לעשות לכם היכרות עימם.

הראשונה היא מאיה קיי, המשתתפת הצעירה ביותר העונה וזו שהגיעה כבר עם וי כחול ורבע מיליון עוקבים – יותר מכל מתמודד בקאסט. היא דוגמנית, הגיעה לאי רווקה ויצאה משם עם זוגיות שמחזיקה מעמד עד היום.

טל מורד: חייל משוחרר, שהגיע עם הרבה פחות מרבע מיליון עוקבים. מאז שחזר מהצילומים הוסיף לעצמו את הטייטל דוגמן, הספיק לנכס לעצמו מעל 30 אלף עוקבים חדשים, קמפיין ברנואר, ולהיכנס לרשימת ההבטחות של 'פנאי פלוס'.

ספיר קשתי, יועצת חיטוב ועיצוב גוף, שסיימה גם תואר במשפטים. היא מיוצגת אצל רוברטו ובין היתר גם דוגמנית. מאז שחזרה מהאי ספיר מספרת לעוקבים על שינוי גדול שעברה מהבחינה האישית, ויהיה מסקרן לראות מה השפיע עליה.

ירדן זוהר, מאז שחזרה לאי התחילה לעבוד במרכז כושר בתל אביב, ואני מקווה שהיא תככב במשימות. בשעה זו ירדן בדרך חזרה מחופשה בסינגפור, ואם תעברו לה על הפיד תוכלו למצוא את ירדן בתמונה עם אח של ספיר ועם דורין דותן.

נבו שמיר, צלם ומהנדס בניין, ובין היתר עבד גם על הבניין החדש של וויקס בגלילות. לידיעת הבנות – נבו לא הגיע רווק לאי, הוא בזוגיות עם מאי, ולאחר שחזר מהצילומים אף הציע לה נישואין.

דורין דותן, אשת עסקים ומשפיענית – יש לה חנות תכשיטים במרכז הארץ, ואם אתם בעניין של לחקור מי חזר חבר של מי מהאי – דעו שלאחר הצילומים הגיעו לעשות פירסינג בחנות מספר לא מבוטל של שורדות ביניהן מאיה קיי, ספיר קשתי, קייסי זפטה וטניה לאורן.

גיא רוזן – בן 32, נשוי, וגר בתל אביב, ומתעסק בייעוץ שיווקי ואסרטגי. גיא מעיד על עצמו כצופה אדוק של עונות הישרדות ארה"ב, והוא מגיע על תקן מעריץ הפורמט. מתמודדי עבר מעידים שלא משנה כמה תתכונן למשחק, לא תוכל להיות באמת מוכן כשתגיע לרגע, ונראה אם זה יהיה גם המצב של גיא.

אלית מוסאיוף: עובדת כמזכירה רפואית במשרד אסתטיקה מחולון. בעלה הוא בן זוגה מגיל 12, ויש להם 4 ילדים, אחד מהם הוא אפילו שוער כדורגל. כמו סהר כהן, גם אלית חתמה לייצוג בסוכנות של אלינור שחר כשחזרה מהאי, אז סימן שאפשר לבנות עליה לחלק לא קטן מהעונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן