סערה בערוץ 13: כוכבת "הישרדות" בהודעה חריגה ודרמטית על מצבה המסוכן…

הדוגמנית מאיה קיי תככב בעונה הבאה של הישרדות וכעת היא חושפת מה היא עברה על האי – החל מהקשיים, הלילות הקרים, המתחים, המשימות המורכבות, החברים החדשים ועוד.

בשנים האחרונות הפכה מאיה קיי, לפנים של הדוגמניות בישראל. מאיה התחילה לדגמן כבר בגיל 11, ומאז שום דבר לא עוצר אותה – גם לא לקום לפנות בוקר לחליבת פרות ולאיסוף ביצים, בתקופה בה למדה בפנימייה ונראה שזה הכין אותה לדבר הבא.

כידוע, מאיה קיי תככב בעונה הבאה של הישרדות וכעת היא חושפת מה היא עברה על האי: "זה מלחיץ, כמו כל דבר חדש. זה מרגש כי זה משהו שעשיתי וזו הייתה החוויה הכי מטורפת שעברתי בחיים, אז אני מחכה לחלוק את זה עם העולם".

על החבר החדשה שלה: "טל מדהים, הוא מתנה לכל החיים. למרות שהחוויה הזאת תבוא איתי עד סוף החיים שלי, יש לי מישהו בבית שאני יכולה לשתף אותו ולדבר איתו על קשיים שלי. זו מתנה לגמרי שיש לי מישהו לדבר איתו על החוויה הזאת".

עוד אמרה: "טל ואני הכרנו ממקום מאוד נמוך בחיים שלי ושלו. כשזה זה, זה זה – מרגישים. גירדנו אחד את השנייה מהרצפה שם. עברתי מיבנה לתל אביב, אני בסך הכל בת 20. זה ממש לא מובן מאליו לא מבחינת יכולת ורצון, אז לקחתי את זה על עצמי בתור מישהי שחיה חיים של בן אדם שהוא לא יחד כל כך. אני רק בת 20 וזה אפילו לא בכיוון. אני רוצה להתחתן אבל לא בשנה, שנתיים שלוש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן