דרמה בקשת 12! ניצן שיק מ"חתונה ממבט ראשון" חושפת הכל!

ניצן שיק מספרת על הפרישה מעבודה סוציאלית, הדיכאון שהגיע אחרי חתונה ממבט ראשון ועל החלום להיות שחקנית. בראיון שהעניקה לידיעות היא ניצן שיק חושפת גם את המשבר שאחרי חתונמי

התקופה בחייה של ניצן שיק אחרי חתונמי היתה סוערת. החל מהפרידה המרסקת מבן הזוג מנו כשהעונה ירדה והגעי לסיומה ועד הבחורים שהגיעו אחר כך ורצו להתקרב אליה רק בגלל הפרסום והיא דחתה אותם לא פעם: "אני מאמינה ב'נוור סיי נוור'. יכול להיות שיום אחד כן ארצה לחזור לתחום הטיפולי. לדעתי, החשיפה שלי לא פגעה בסיכויים שלי להיות מטפלת טובה".

היא חשפה: ״התביישתי לספר שפרשתי. הרגשתי שאני מאכזבת. אחרי שצילמתי שני קמפיינים, ל'יופלה' ולחברת הטיפוח 'לבידו', התביישתי לספר כמה נהניתי להצטלם וכמה בא לי להשתלב בתעשייה. עכשיו אני לומדת להגיד, 'כן, בא לי לשחק'."

עוד אמרה: "כן, צריך ללמוד להגיד את זה. הגעתי ממקום שלא הייתי מסוגלת להגיד בקול רם, 'אני מחפשת זוגיות ולא מוצאת'. למדתי. כשהתאוששתי מהדיכאון התחלתי לצאת לאודישנים. לא מזמן עשיתי תפקיד קטן בסדרה 'קורדרוי' שתעלה בהוט. הייתי אשתו הנבגדת של אריק ברמן. לא למדתי משחק ועוד אין לי ניסיון, אבל יש בי תשוקה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן