דרמה בערוץ 12: מוות מצמרר – כוכבת "חתונה ממבט ראשון" כבר לא איתנו…

שלושה חודשים לאחר שביקשה מעוקביה לתרום טסיות דם עבור אחיה בישרה מאי שכטר על הטרגדיה הגדולה שעברה על אחיה שנפטר: "זכינו לראות כמה נלחמת בשקט ובאופטימיות אין קץ".

למרות השמועות: מאי מ"חתונמי" לא נפטרה אחיה הלך לעולמו השבוע. לפני כחודש חשפה מאי שכטר באינסטגרם כי אחיה הקטן חולה בלוקמיה וזקוקה לתרומת טסיות באופן מיידי. היא פנתה לעוקבים שלה באינסטגרם וכתבה: "אז כפי שהרבה יודעים, אחי הקטן בנצ'וק חולה בלוקמיה כבר שבעה חודשים. אנחנו כרגע מאוד זקוקים לתרומה של טסיות, היות ויש חסר. אני משאירה טלפון, אפשר לברר את כל התנאים לתרומת טסיות ובעקרון לא צריך סוג דם מיוחד".

שכטר ביקשה מכל מי שיכול לסייע שיגיע ויתרום "נשמח לכל מי שיכול לעזור. אנחנו כל כך נעריך את המאמצים והנכונות". והוסיפה "בנוסף נשמח אם תגיעו לתרום ולציין שזה עבור בן שכטר. בריאות לכל".

לצערה זה לא עזר ואמש היא בישרה על מותו: "אני מצטערת לבשר שאח שלי הקטן, הטהור, עם הלב שנפרש למרחקים נפטר אתמול בשעה 22:51 אחרי שנלחם בצורה שזכיתי לראות", כתבה, "חברים שלך והמשפחה שלך זכו לראות כמה נלחמת בשקט ובאופטימיות אין קץ. והחיים הכניעו אותך, אהבה שלי, גיבור שלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן