אופק מ"האח הגדול: "שר הבריאות מגן על פדופילית שאנסה 74 ילדות"

אחרי שהתפרסם בבית האח הגדול, הגולשים ברשת החלו לתור אחר פוסטים בעייתיים של אופק לוי ומצאו אחד כזה מ2019 אז הוא התבטא נגד המדינה והעומדים בראש  – הנאצות ברשת לא איחרו להגיע

אופק לוי פרסם פוסט לפני שלוש שנים בו הוא התבטא נגד המדינה והעומדים בראש  – הנאצות ברשת לא איחרו להגיע. בין היתר כתב לוי: "כולם בוגדים והכיבוש נמצא כבר 52 שנים במדינה הזאת, שר בריאות מגן על פדופילית שאנסה 74 ילדות".

מאז פרסום הפוסט, הרשת גועשת וכלפי אופק מופנות תגובות נאצה. אחיו סהר הגיב בעמוד האינסטגרם של אופק אותו הוא מנהל ומסר: "אני נאלץ להגיב לשקרים ולתגובות הנאצה הבזיוניות שאופק חוטף מאז שידור הפרק אתמול. מעולם לא דמיינתי שאנשים יגיבו כפי שהגיבו לרגע של כנות מאחי הקטן".

בין היתר אמר אופק: "יום לפני שהוא נהרג הוא השמיע לי את השיר הזה. הרגשתי שיש משהו בשיר הזה שהוא מאוד מחבר, ספק מוזר, ספק לא ברור. אמרתי לו את זה והוא אמר לי שהחיים הם דבר יפה, שלא צריך להסתכל על הרע. ולמחרת בערב, נהג עבר והרג אותו. לאחר התאונה כשנכנסתי להיפרד ממנו, השיר הזה לא הפסיק להתנגן לי בראש. למחרת היתה הלוויה, ובדרך, באוטו, איך שפתחתי את הרדיו זה היה השיר הראשון שנוגן. מאז השיר הזה מזכיר לי אותו, את האירוע, וגם את החברות שהיתה בינינו, גם לזה שאולי באיזה שהוא מקום השיחה שלנו היתה בזה שהעולם הוא מקום סימפטי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן