אחרי 3 הפלות: הראל מויאל סוף סוף הביא לעולם בן

לאחר שלוש הפלות מאכזבות אפשר לומר כי הפעם הראל מויאל יכול להיות מרוצה מאד אחרי שהוא ואשתו הביאו לעולם בן רביעי. אשתו של הראל, שמרית, ילדה ביום שישי בצהריים את בנם הרביעי.

עבור מויאל מדובר באח חדש לאלה בת ה-13, שוהם בן ה-11 ואורי בן ה-7. מדובר בלידה מרגשת לאחר שלוש הפלות קודמות שעברה שמרית. מויאל שיתף: "על אף שזו הפעם הרביעית .. זו תמיד התרגשות עצומה בכל פעם מחדש לחוות את הרגע הכי מרגש שקיים בעולם , פלא שאין כדוגמאתו".

עוד כתב: "השנייה הזאת בו אתם מסתכלים האחד לשני בעיניים בפעם הראשונה ואתה מתאהב בו במאית השנייה ובאותה השנייה גם נשבע לדאוג ולשמור עליו מכל משמר, זה רגע שייחקק לעולמי עולמים בזיכרוני .. אני מודה לקדוש ברוך הוא על האושר הזה שנכנס לחיינו ואסיר תודה לאשתי האלופה הגיבורה האמתית שעברה הריון לא פשוט אחרי שלוש הפלות רצופות.. רגעי השבר שהגיעו שלוש פעמים ברציפות וגרמו לאכזבות ולהרבה דמעות החוזק הזה של לקום שלוש פעמים מחדש ולהאמין שזה אפשרי ולא להיכנע, שימרית את לביאה אמתית ואני הכי גאה בך בעולם שתדעי".

לסיכום ציין: "ואולי זה באמת הזמן לכתוב ולחזק זוגות שעברו עניין דומה שלא יאבדו תקווה, אין יאוש בעולם כלל ולהודות על כל רגע בסוף תמיד הכל בא על מקומו בשלום אז ברוך השם יש אח חדש לאלה, שוהם ואורי. שמתרגשים עד דמעות בכל פעם שרואים אותו ..ברוך הבא לעולם.. ילד שלנו".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן