לבד? הזמר החתיך רן דנקר מתקלח במדבר בלי בגדים בכלל

אחרי תקופה עמוסה שכללה עשרות הופעות ברחבי הארץ, החליט הזמר רן דנקר לקחת הפסקה ויצא למדבר – הוא העלה סטורי בוא הוא נראה מצולם בעירום כאשר צינור מים משפריץ עליו

40 מעלות ו40 שבועות של עבודה נתנו לדנקר זמן לחושף בעירום בלי בגדים אבל האם באמת היה לבד במקלחת? רן דנקר הוציא לאחרונה סינגל חדש "מלכת הרחבה" ודיבר על יחסו לנושא המגדרי, על מפגש המעריצות שערך ועל השאלה המפתיעה שהגיעה בעקבותיו. בינתיים אחרי תקופה עמוסה שכללה עשרות הופעות ברחבי הארץ, החליט הזמר לעשות מעשה.

רן דנקר לקחת הפסקה ויצא למדבר. הוא העלה סטורי בוא הוא נראה מצולם בעירום כאשר צינור מים משפריץ עליו. תחילה, הוא שיתף בתחושותיו ממפגש שערך עם מעריצות, שלהפתעתו לא הגיעו אליו גברים כלל: "בהופעות שלי, לעומת מפגש מעריצות/מעריצים, הקהל מאוד מגוון, יש גם קהל מבוגר".

עוד אמר: "זה באמת מפתיע גם אותי ואני אפילו העליתי את השאלה הזאת בזמן מפגש המעריצות, ואמרתי להן, 'זה מפתיע אותי ומפעים את ליבי, העניין הזה שאתן באות וכל כך אוהבות ובעניין. הבנות האלה מכירות את כל השירים, לא רק את הלהיטים. הן מכירות את האלבום הקודם שלי, הן מצטטות טקסטים שהם גם לגברים, טקסטים על אימא שלי, זה דבר מאוד לא קונבציונלי עבורי ומוזר כי הן גם נורא צעירות. הן אומרות 'אנחנו פשוט אוהבות אותך ואת מה שאתה מייצג".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן